Friday, October 7, 2016

50 Pips A Day Forex Strategy By Laurentiu Damir Download

D aar Gefrustreerde Trader, Ive het 'n paar slegte nuus vir jou Forex is om te verander. vir ewig. Julle sukses is afhanklik van wat jy kies om te doen van hier af. Die ingewikkelde quotsystemsquot en quotblack boxesquot is 'n ding van die verlede. Jou handel gaan nou verander. Dit is nie oor fancy tegnologie. Dit gaan oor probeer, getoets en bewys metodes. Het jy geweet dat die GBP / USD geldeenheid paar beweeg rondom 130 pitte elke dag. en dat die euro / dollar paar tipies beweeg meer as 140 pitte elke dag. Dis byna 300 pitte elke dag op hierdie twee pare alleen Nou, oorweeg net 'n paar van die ander groot munt pare, en weve het meer as 1000 pitte van beweging elke dag. Gryp 'n skrale 50 pitte per dag van hierdie beweging is baie realisties. As jy dink dit is 'n quotmagic pillquot dan beveel ek jou lees die ELKE Forex Produk BLOOTGESTEL Verslag weer Maar as jy op soek na 'n eenvoudige, stap-vir-stap strategie om konsekwent wins maak. dan is jy op die regte plek. Weet jy die belangrikste ding wat amateur handelaars skei van pro handelaars Sy vertroue. vertroue in hul handel strategie. Wanneer jy handel, is jy bekommerd oor die vraag of jou volgende handel gaan 'n wenner of 'n verloorder Doen jy angstig en naby ambagte vroeë wees - of selfs wraak handel. maak dom quotmistakesquot, dat jy spyt n paar minute later Al hierdie kan maklik gestop Daar is geen rede vir hierdie. Hulle hoef nie quotsecretquot stelsels, of quotfancyquot aanwysers. Hulle doen iets anders het al. Hulle het 'n proses. Ek weet dit klink dalk vreemd - maar Im doodernstig Hulle weet dat daar is baie maniere om winsgewend handel te dryf - en dat dit alles begin met 'n stewige strategie. Pro handelaars weet daar is geen quotset en forgetquot stelsels daar buite - theyve daar, gedoen het en gekoop die t-hemp Jou sukses kom van die neem van 'n stewige strategie en maak dit jou eie. Sy wil om seker te maak jy het soliede grondslag waarop om jou huis te bou - die huis is net so goed soos die fondament dit is gebou op. Im hier regtig praat met handelaars hier wat keelvol die vullis wat ander mense slaag as Forex quotproductsquot. As jy het 'n redelike bedrag van die brein, dan is jy nie die tipe om te val vir die beloftes van quotovernightquot rykdom. Im seker nie praat oornag rykdom. No Im praat bestendige vordering. met behulp van 'n bewese strategie. en die gebruik van gesonde verstand om voordeel te trek uit die mark. 50 Pips A Daytrade is 'n beproefde strategie wat die toets van die tyd deurstaan ​​het. Is dit waarborg 50 pitte elke dag Natuurlik nie. Niks is seker in die Forex mark. Maar, gebruik dit as jou fondament, jy sal 'n stewige strategie om te gebruik as jou proses. Hierdie proses is hoe jy sal verbeter met verloop van tyd, om werklik te trek groot geld uit Forex. Julle kry 'n totaal stap-vir-stap handel strategie wat jy dadelik kan aflaai. Hier is wat die afgelope kliënte oor 50 Pips A Daytrade het gesê. Hallo Alan, het ek net Aangeschafte 50 pitte n Dag vanoggend en gelees deur dit. Ek het gevind dat die handleiding baie maklik om te verstaan ​​en wat geskryf is in so 'n manier dat die strategie is duidelik en concise. It is verfrissend om 'n Forex Handleiding so goed soos hierdie te vind. 'N Goeie stelsel, 'n goeie prys en raai wat. GEEN padding - Ted Na jare van die toets en ontleed handel stelsels en metodes, 50 Pips 'n dag is 'n vars briesie. Dit is 'n logiese stelsel vertrou op kern tegniese beginsels wat die toets van die tyd en omvattende in sy eenvoud wat alle aspekte van 'n verhandeling plam bestand. 'N Ware bloudruk vir sukses vir alle vlakke. - Bill P. Ek het nog altyd gebruik kerse, maar kan die voordeel van die gebruik van die bar kaarte vir duideliker opening en sluiting posisies te sien. Na die lees van die reëls blyk dit baie logies om die punt wat ek gaan gebruik 'n demo rekening vir 'n kort tydperk voor 'n ernstige bank om die werk van. Ek is vol vertroue Ek het die regte besluit te koop 50 pitte per dag gemaak. - Richard S. Het die boek twee keer gelees en dit lyk awesome. Begin oefenlopie hierdie komende week. Ek is 'n newbie en baie stelsels maak groot beloftes. Wat ek hou van die meeste is dat ek eintlik moet dink voordat jy die skuif. My diskresie en nie outomatiese vlieënier. Dankie ouens. - Tony Baie maklik om te implementeer strategie en is hoofsaaklik gebaseer op die prys aksie. Ek sou dit verwys - Rick Nice boek. dankie - Frefre Uitstekende strategie, baie eenvoudig - Michael Ek hou van hierdie strategie vir sy eenvoud. As ons terugkyk oor my kaarte Ek kan 'n mens duidelike voordeel van hierdie metode te sien is dat dit af sal sny op die aantal ambagte en sodoende die potensiaal van die ambagte wat aan hulleself te bied aan die toeneem. - Mike M. Hallo Ek afgelaai 50 Pips Dag 'n paar dae gelede. Ek het nou net 'n kans om te gaan deur dit. Na die toets dit uit 'n bietjie op 'n praktyk rekening, dit lyk na net die ding waarvoor Ive is op soek wees. 'N eenvoudige strategie wat maklik is om te implementeer en lewer mooi resultate. Dankie vir jou hulp - Jeffrey L. Ek is opgewonde oor die stelsel. uiteindelik 'n eenvoudige manier om winsgewend handel. - Carl Ek het gevind dat hierdie eenvoudige en doeltreffende. - Laurence D. Fantastic, lyk ek uiteindelik 'n bietjie geld te maak in forex. - Ron Uiteindelik. 'n stelsel en strategie wat 'n relatiewe beginner eintlik kan volg en voordeel trek uit. Dit het bewys dat 'n stelsel wat ek kan volg en te verstaan. Thank you so much vir die eenvoud. Ek kan jou vertel hoeveel Ive het op soek na iets wat nie so verwarrend en belaai met kompleksiteit dat ek uiteindelik sal opgee en sit dit op die rak. Im wat reeds groot sukses. Jy het dit soveel makliker gemaak. Dankie - Roy Hey Hoe verfrissend eenvoudige en goed verduidelik en dankie vir die nuttige tydsberekening aanwyser Allthis moet my help vind hierdie 50 pitte wat baie mooi elke dag sal doen dankie - Robbie J. Hierdie boek is eenvoudig en maklik om te verstaan. - LS regtig 'n goeie strategie, danksy - Mustafa ek nou net gekoop en gelees deur die 50 pitte / dag ebook. Ek wou jou vertel ek dink dit is baie goed geskryf en maklik om te volg. Dit lyk soos 'n strategie wat ek kan eintlik gebruik en ek veral hou van die feit dat sy hoofsaaklik gebaseer op die prys aksie 'n geen dom sloerende ander as net die basiese kinders aanwysers aan julle verseker aan die regterkant van die tendens. Baie goeie produk - Tim Soos 50 Pips 'n dag baie. Eenvoudige en duidelike stelsel - Hui Jou boek was baie maklik om te verstaan ​​en ek sal die strategie probeer om so gou as die mark open Maandagoggend in Australië. Dankie vir die aanbieding van hierdie strategie om ander handelaars. - Anthony J Ek is op soek na 'n lang tyd, mors geld op EAS en baie ander bedrogspul Forexs. Dit is die eerste keer dat ek gemaklik gevoel dat ek goed die antwoord kan gevind met 50 Pips per dag. Dit lyk baie logies te wees ná drie keer om dit te lees. - Richard Groot strategie. Hou aan met die goeie werk. - Leon goed gedoen. uitstekende boek - Peter R.. Baie maklik om te volg en 'n paar unieke kinkels wat baie nuttig om beginners sal wees en ervaar gelyk. - Phil S. Sjoe, al was dit net ek hierdie metode het van die begin van my handel loopbaan, ek kon kontant betaal vir my huis, my kinders huise gegaan op openbare vakansiedae elke 6 maande tot 'n paar nuwe en eksotiese plek. Ek het duisende dollars ter waarde van sagteware, maar niks gekoop, en ek bedoel niks is so eenvoudig en betroubaar as hierdie stelsel vir 'n newbie of ervare handelaar. Damn waar was jy 8 jaar gelede Dankie sooo baie Alan. - Geoff L Dit is nie 'n quotsystemquot. Daar is geen outomatiese knoppie te kliek en senuweeagtig wag. Ek bied jou 'n streng stel reëls om te volg. As jy 'n paar eenvoudige reëls kan volg jy halfpad daar Im gaan 'n bietjie van die strategie openbaar hier. Eerstens, ons handel met die tendens. Dit verlaag nie net ons risiko, maar verhoog ons wen-koers te Die reëls van 50 Pips A Daytrade verseker dat ons in net teen die laagste moontlike risiko. Die strategie word gedoen deur om seker te maak dat ons handel met terugsakkings. Handel met terugsakkings is die kern van die strategie en daarom het ons het 'n baie klein stop verliese op ons ambagte. Die stoploss ons is gewoonlik in die 10 - 15 neut reeks. Wat jy weet, as julle bekende handel Forex, is baie klein. 50 Pips A Daytrade bied. 'N Bewese. probeer-en-getoets en winsgewende strategie verduidelik stap-vir-stap in die fynste besonderhede uiters maklik om te Vrae handel het ek nodig om enige bykomende produkte, sagteware of dienste te koop wanneer ek 'n bestelling 50 Pips A Day 8482 Beslis nie. Alles is in die enkele aflaai wat onmiddellik sal toegang na die aankoop. Die enigste vereiste is dat jy toegang tot die kartering van sagteware (ons beveel Metatrader4 as dit is gratis - nie nodig om rekeninge oop te maak of geld te spandeer op dienste wat jy nie nodig het) het. Sal jy probeer om my verkoop Meer produkte of my vertel dat Ek van Ander produkte / dienste Soos met my bogenoemde antwoord - ek sal nie druk enige ander produkte op jou. 50 Pips A Day8482 is die totale pakket en niks meer is nodig. Geen quotfancyquot sagteware. Geen quotadvancedquot upsells. 50 Pips A Day8482 bevat alles wat jy nodig het in 'n vinnige-en-maklik aflaai. 50 Pips A Day8482 se top werk in die toekoms Dit is onmoontlik vir hierdie strategie om op te hou werk, want dit is gebaseer op die beginsels mark wat nie kan verander nie. Ek het deur voorraad kaarte (ja, dit werk op aandele te) wat 100 jaar oud. Ek het dit met die hand te bewys aan 'n groep handelaars hoe die beginsels hoef verandering. 50 Pips A Day8482 sal altyd werk so lank as wat daar mense is die handel Hoe weet ek Ek wil my geld terug As Ek is nie heeltemal tevrede met 50 Pips A Day 8482 Ek gebruik JVZoo8482 as my betaling verwerker. JVZoo8482 is 'n veilige aanlyn-diens wat deur miljoene mense om aanlyn produkte vinnig te koop, maklik en veilig. JVZoo8482 waarborg 'n 60-dag geld-terug waarborg op alle produkte verkoop. Hoe kry ek toegang tot 50 Pips A Day 8482 Nadat u op die Bestel nou knoppie jy sal direk aan die veilige orde-bladsy geneem word. Sodra jy jou bestelling ingedien jy sal geneem word na 'n bladsy waar jy kan tot 50 Pips A Day8482 dadelik aflaai sal wees. Het jy ondersteuning bied As jy vrae het, dan sal Ek hulle so gou as wat ek kan beantwoord. Ek het 50 Pips A Day8482 geskryf in 'n baie maklik om te volg en stap-vir-stap manier wat baie duidelik selfs heeltemal nuwe handelaars moet wees. As jy vrae voor of na die aankoop dan voel vry om my te kontak. 50 Pips A Daytrade is nie soos die meeste van die ander Forex quotproductsquot daar buite - dit eintlik werk Dit is 'n totale strategie en daar is niks anders om te koop of te skryf aan. Sodra jy bestel het jy sal direk aan die direkte aflaai bladsy geneem word. Daar is geen upsells om produkte quotbetterquot - dit is die beste produk. Ek kan nie verbeter op al hierdie as ek probeer. Siek maak dat jy 'n one-time-net aanbod vir vandag net 37. net as jy NOU bestel Met 50 Pips A Daytrade kry jy 'n yster-geklede, 100 geen-vrae-gevra, 60-dag geld-terug waarborg. As jy nie spring-up-and-down met opgewondenheid na hoe effektief 50 Pips A Daytrade is. Ek sal persoonlik gee jou elke enkele pennie terug Youve probeer alles wat werk nie die geval in Forex - nou is dit tyd om jou handel het ernstig. Jy hoef nie meer te veel hype en valse beloftes van skaduwee internet bemarkers. Dit is tyd om jou handel te verander VANDAG Klik op die knoppie Bestel nou hieronder en in onder 60 sekondes sal jy toegang tot 50 Pips A Daytrade het. 50 Pips A Daytrade is die Forex strategie wat gaan verantwoordelik wees vir elke winsgewende handel wat jy maak van nou af moet wees. 100 Veilige Bestelvorm JA ek wil uiteindelik 'regte geld in buitelandse valuta. Ek verstaan ​​dat 50 Pips A Daytrade is absoluut risiko-vry en dat ek 'n koeëlvaste, 60-dag-no-vrae-gevra, geld-terug waarborg vir net 37. Ek verstaan ​​ook dat ek nie enigiets anders sal verkoop word en dat wanneer ek op die Bestel nou knoppie Ek sal direk aan die 100 veilige afhandeling bladsy geneem. Bestel via JVZoos veilige betaling bedieners. Direkte toegang. 50 Pips A Daytrade word in onmiddellik aflaaibare, elektroniese PDF-formaat via 'n aflaai skakel - jy sal nodig Adobetrade Acrobat Reader (of soortgelyke sagteware) tot 50 Pips A Daytrade sien. Belangrik: Jou bestelling word via JVZoos 256-bit veilige bediener veilig geplaas en jy sal gerig word aan die aflaai bladsy reguit na betaling - selfs al is sy 02:00 Ek wens jy die grootste sukses, Joe Parker, 50 Pips A Daytrade Ps: Rememberhellip Die prys 50 Pips A Daytrade sal ongetwyfeld nie wees om vir ewig en is slegs beskikbaar vir 37 nou uitvoering maak so kry jou kopie nou Amerikaanse regering Vereiste Disclaimer - Commodity Futures Trading Commission Futures en opsies handel het 'n groot potensiaal belonings, maar ook groot potensiële risiko's . Jy moet bewus wees van die risiko's en wees bereid om dit te aanvaar ten einde om te belê in die termynmark en opsies markte. Moenie handel met geld wat jy kan nie bekostig om te verloor. Dit is nie 'n uitnodiging of 'n aanbod om te koop / verkoop futures en opsies. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié bespreek op hierdie webwerf te bereik. Die vorige prestasie van enige handel stelsel of metode is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. CFTC REËL 4.41 - hipotetiese of gesimuleerde prestasieresultate sekere beperkings. Anders as 'n werklike vertoningslys, MOENIE gesimuleerde uitslae verteenwoordig werklike handel. Ook, omdat Die bedrywe HET NIE uitgevoer, kan die resultate is onder-OF-OOR vergoed vir die impak, indien enige, van SEKERE markfaktore, soos 'n gebrek aan likiditeit. Gesimuleerde TRADING programme in die algemeen ook onderhewig aan die feit dat hulle is ontwerp met die voordeel van agterna. GEEN VERTEENWOORDIGING gemaak DAT ENIGE rekening of waarskynlik om voordeel te trek of verliese soortgelyk aan dié wat ACHIEVE. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié wat te bereik. Trouens, daar is gereeld skerp verskille tussen hipotetiese prestasie resultate en die werklike resultate daarna deur 'n bepaalde handel program behaal. Hipotetiese handel nie finansiële risiko behels, en geen hipotetiese handel rekord kan heeltemal verantwoordelik is vir die impak van die finansiële risiko in werklike handel. Alle inligting op hierdie webwerf of enige e-boek gekoop van hierdie webwerf is slegs vir opvoedkundige doeleindes en is nie bedoel om finansiële advies te gee. Enige stellings oor winste of inkomste, uitgedruk of geïmpliseer, nie 'n waarborg verteenwoordig. Jou werklike handel kan lei tot verliese as geen handel stelsel is gewaarborg. Jy aanvaar volle verantwoordelikheid vir jou dade, ambagte, wins of verlies, en stem in om PriceAction5 en enige gemagtigde verspreiders van hierdie inligting skadeloos in enige en alle maniere te hou. Die gebruik van hierdie stelsel aanvaarding van ons Gebruikers ooreenkoms. Hierdie webwerf en die produkte en dienste wat aangebied word op hierdie webwerf is nie verband hou, geaffilieer, onderskryf, of geborg deur Google, Paypal, eBay, Amazon, Yahoo of Bing of het hulle nagegaan getoets of gesertifiseer is deur Google, Paypal, Yahoo, eBay, Amazon, of Bing. Die tipiese koper nie enige geld te maak met behulp van hierdie stelsel. PriceAction5 waarborg nie inkomste of sukses, en voorbeelde wat in hierdie voorlegging doen 'n aanduiding van toekomstige sukses of verdienste nie verteenwoordig. Die maatskappy sê die gedeelde inligting waar en accurate.50 Pips 'n dag Forex Strategie 50 Pips 'n dag Forex Strategie Dit is 'n baie duidelike en maklik om te volg forex strategie om mee te begin bereiking konsekwent wins dag na dag handel die forex mark. Dit sal jou laat 50 pitte per dag of meer elke dag. Dit is ideaal forMore 50 Pips 'n dag Forex Strategie Dit is 'n baie duidelike en maklik om forex strategie volg om mee te begin bereiking konsekwent wins dag na dag handel die forex mark. Dit sal jou laat 50 pitte per dag of meer elke dag. Dit is ideaal vir beginner handelaars, maar dit sal 'n groot deel van die hulp aan meer ervare handelaars wat nie gevind 'n duidelike strategie om winste consistenly maak. Komponente ondersteuning en weerstand Kandelaars Moving Gemiddelde tyd raam - 4 uur grafiek Dit is maklik om te verstaan ​​en in die praktyk om te sit. Dit het baie goed gedefinieer inskrywing, stop verlies en uittreevlakke. Afgesien van die strategie, hierdie boek bevat ook 'n baie nuttige gids wat jou leer hoe om 'n winsgewende forex stelsel te bou vir jouself en hoe om handel en geldbestuur foute te vermy. Hoe om 'n stewige Trading System Bou Is jy nuut is tot forex of net begin om handel te dryf op 'n lewendige rekening, maar met min sukses wat jy nodig het 'n stewige forex stelsel wat gebaseer is op gesonde beginsels van die forex mark, wat duidelik handel en geldbestuur het reëls. Het jy 'n forex stelsel en jy is die handel daarmee vir 'n tydperk van die tyd, maar nog steeds jy hoef nie die sukses wat jy gehoop Dit kan net beteken dat jou handel stelsel nie rekening hou met die basiese handel reëls en beginsels wat enige kragtige forex stelsel inkorporeer. Hierdie boek leer jou hoe om jou eie kragtige forex stelsel te bou, wat is die belangrikste forex gereedskap wat jy moet sluit in dit, wat nie in jou forex stelsel te sluit, hoe om soliede geld bestuur reëls en equaly belangrik toepassing, hoe om te verhoed dat die maak van handel foute wat jy sal kos wanneer jy begin om handel te dryf met jou nuut ontwikkelde forex stelsel. Minder Kry 'n afskrif Vriende Resensies Om te sien wat jou vriende het gedink van hierdie boek, teken asseblief. Gemeenskap Reviews50 Pips 'n dag Forex Strategie Dit is 'n baie duidelike en maklik om forex strategie volg om mee te begin bereiking konsekwent wins dag na dag handel die forex mark. Dit sal jou laat 50 pitte per dag of meer elke dag. Dit is ideaal vir beginner handelaars, maar dit sal 'n groot deel van die hulp aan meer ervare handelaars wat nie gevind 'n duidelike strategie om wins konsekwent maak. Komponente ondersteuning en weerstand Kandelaars Moving Gemiddelde tyd raam-4 uur grafiek Dit is maklik om te verstaan ​​en in die praktyk om te sit. Dit het baie goed gedefinieer inskrywing, stop verlies en uittreevlakke. Hoe om 'n stewige Trading System Afgesien Bou van die strategie, hierdie boek bevat ook 'n baie nuttige gids wat jou leer hoe om 'n winsgewende forex stelsel te bou vir jouself en hoe om handel en geldbestuur foute te vermy. In pdf Graderings amp Resensies Lulu Sales Rank: 53.908 Jy moet aangeteken 'post 'n resensie. Teken asseblief in Daar is geen resensies vir die huidige weergawe van hierdie produk GT Vind Resensies vir Vorige weergawes Daar is geen resensies vir vorige weergawes van hierdie produk Product Details Kopiereg Laurentiu Damir (Standard Kopiereg lisensie) Uitgawe Eerste uitgawe 19 Januarie 2013 Taal Engels bladsye 19 Lêerformaat PDF Lêergrootte 1.09 MB ties vir hierdie Ebook Jou boodskap is gestuur Lulu Personeel is in kennis gestel van 'n moontlike oortreding van die bepalings van ons Lidmaatskap ooreenkoms. Ons agente sal bepaal of die inhoud berig onvanpas of nie gebaseer op die riglyne en sal dan op te tree waar nodig. Dankie dat jy ons laat. Ons sal jou e-pos met die resultate en / of aksies wat geneem is as gevolg van die ondersoek as jy gekies het om bevestiging te ontvang. Ons kon nie jou versoek te voltooi. Ons kon nie jou versoek te voltooi. Sleutelwoorde opgeneem in Meer van Laurentiu Damir Die bladsy wat u wil bekom, bevat inhoud wat nie bedoel is vir die minderjarige lesers. Bevestig asseblief u geboortedatum om voort te gaan. Meer oor ons blog Maatskaplike Lulu is 'n advokaat vir 'n wêreldwye verbruikers privaatheid regte, beskerming en sekuriteit. Kopiereg kopie 2002-2016 Lulu Press, Inc. Alle regte voorbehou. Welkom by Lulu Ons sien jy 'n leser weergawe wat ons ondersteun nie. Vir jou om die beste ervaring op Lulu het, raai ons jou aan die huidige weergawes van Firefox, Chrome, Safari, of opgradering Internet Explorer 9 (of hoër). Ok50 Pips n Dag Forex Strategie Oorsig Link na hierdie ebook in PDF-formaat. payhip / b / uCvU Link na e-boek in PDF formaat wat al my handel stelsels Tesamen sit in 'n enkele PDF boek bevat. payhip / b / 1LwD 50 Pips 'n dag Forex Strategie begin om konsekwent wins in die forex mark. Dit is 'n baie duidelike en maklik om forex strategie volg om mee te begin bereiking konsekwent wins dag na dag handel die forex mark. Dit sal jou laat 50 pitte per dag of meer elke dag. Dit is ideaal vir beginner handelaars, maar dit sal 'n groot deel van die hulp aan meer ervare handelaars wat nie gevind 'n duidelike strategie om winste consistenly maak. Komponente ondersteuning en weerstand Kandelaars Moving Gemiddelde tyd raam - 4 uur grafiek Dit is maklik om te verstaan ​​en in die praktyk om te sit. Dit het baie goed gedefinieer inskrywing, stop verlies en uittreevlakke. Afgesien van die strategie, hierdie boek bevat ook 'n baie nuttige gids wat jou leer hoe om 'n winsgewende forex stelsel te bou vir jouself en hoe om handel en geldbestuur foute te vermy. Hoe om 'n stewige Trading System Bou Is jy nuut is tot forex of net begin om handel te dryf op 'n lewendige rekening, maar met min sukses wat jy nodig het 'n stewige forex stelsel wat gebaseer is op gesonde beginsels van die forex mark, wat duidelik handel en geldbestuur het reëls. Het jy 'n forex stelsel en jy is die handel daarmee vir 'n tydperk van die tyd, maar nog steeds jy hoef nie die sukses wat jy gehoop Dit kan net beteken dat jou handel stelsel nie rekening hou met die basiese handel reëls en beginsels wat enige kragtige forex stelsel inkorporeer. Hierdie boek leer jou hoe om jou eie kragtige forex stelsel te bou, wat is die belangrikste forex gereedskap wat jy moet sluit in dit, wat nie in jou forex stelsel te sluit, hoe om soliede geld bestuur reëls en equaly belangrik toepassing, hoe om te verhoed dat die maak van handel foute wat jy sal kos wanneer jy begin om handel te dryf met jou nuut ontwikkelde forex stelsel. Don39tDescription 50 Pips 'n dag Forex Strategie begin om konsekwent wins in die forex mark komponente ondersteuning en weerstand Kandelaars bewegende gemiddelde Tydraamwerk - 4 uur grafiek Opsomming Dit is 'n baie duidelike en maklik om forex strategie volg om mee te begin bereiking konsekwent wins dag na dag handel die forex mark. Dit sal jou laat 50 pitte per dag of meer elke dag. Dit is ideaal vir beginner handelaars, maar dit sal 'n groot deel van die hulp aan meer ervare handelaars wat nie gevind 'n duidelike strategie om wins te maak consistenly Dit is maklik om te verstaan ​​en in die praktyk om te sit gee. Dit het baie goed gedefinieer inskrywing, stop verlies en uittreevlakke. Hoe om 'n stewige Trading System Afgesien Bou van die strategie, hierdie boek bevat ook 'n baie nuttige gids wat jy leer hoe om 'n winsgewende forex stelsel te bou vir jouself en hoe om te verhoed dat handel en geldbestuur foute Is jy nuut is tot forex of net begin om handel te dryf op 'n lewendige rekening, maar met min sukses wat jy nodig het 'n stewige forex stelsel wat gebaseer is op gesonde beginsels van die forex mark, wat duidelik handel en geldbestuur reëls het jy 'n forex stelsel en jy is die handel daarmee vir 'n tydperk van die tyd, maar nog steeds jy hoef nie die sukses wat jy gehoop dit kan net beteken dat jou handel stelsel nie rekening hou met die basiese handel reëls en beginsels wat enige kragtige forex stelsel inkorporeer Hierdie boek leer jou hoe om jou eie te bou kragtige forex stelsel, wat is die belangrikste forex gereedskap wat jy moet sluit in dit, wat nie in jou forex stelsel te sluit, hoe om soliede geld bestuur reëls en equaly belangrik toepassing, hoe om te verhoed dat die maak van handel foute wat sal kos wanneer jy begin om handel te dryf met jou nuut ontwikkelde forex stelsel. As jy nodig het verdere besonderhede kontak gerus vir my by damirlaurentiuyahooAbout hierdie item


No comments:

Post a Comment