Wednesday, October 19, 2016

Europese Unie Emissiehandel Stelsel Aviation

EU ETS: aanklagte Inhoud van toepassing op 'n beperkte aantal installasies wat dit nie uitstraal kweekhuisgasse uit daardie deel van die gereguleerde aktiwiteit uit na die installasie gedoen. Dit nie die geval is van toepassing op diegene wat geen emissies as gevolg van brand of die gebruik van biomassa bron strome aan te meld. As jy aansluit by die EU ETS deel pad deur 'n jaar, sal jy 'n gedeelte van die bestaansboere beheer gehef volgens die aantal dae in die jaar. Die berekening sal begin vanaf die datum van jou permit toegestaan ​​of oorgedra word. As jy jou permit te gee, of sy ingetrek, en dit gebeur deel pad deur 'n jaar, sal ons 'n gedeelte van die jaarlikse bestaansboere aanklag jy betaal het, terugbetaal. Die berekening sal gebaseer wees op die aantal dae in die jaar. Toelaat variasie Dit is van toepassing wanneer ons 'n tegniese beoordeling van u aansoek om jou permit wissel uit te voer. Toelaat variasie beheer: 430. Nie alle permit variasies aangaan 'n aanklag. As ons dink dat die variasie is slegs 'n administratiewe verandering, sal jy nie nodig het om 'n klag te betaal. As jy Arent seker of jy nodig het om 'n variasie beheer e-pos ethelpenvironment-agency. gov. uk betaal. Permit te dra Die oordrag lading is dieselfde of jy die oordrag van alle of 'n deel van jou permit. Toelaat oordrag beheer: 430. Permit oorgawe of herroeping Die klag is dieselfde as jy aansoek doen om jou permit te gee of ons 'n kennisgewing op jou dat ons herroeping jou permit. In hierdie geval, sal ons u 'n faktuur stuur. Toelaat oorgawe of herroeping beheer: 670. Aansoek om toelaes uit die Nuwe inkomelinge Reserve (NER) NER aansoek beheer: 1120. Pas jou uitstoot teiken verhoog As jy 'n uitgesluit operateur en jy aansoek doen om jou uitstoot teiken verhoog na 'n toename in kapasiteit jy sal gehef word 1120. Dit dek die koste van jou permit variasie. As die inligting wat jy stuur in saam met jou aansoek nie korrek of volledig is, kan jy 'n verdere aanklag te betaal indien ons nodig het om 'n ander wysiging aan jou doel te maak. EU ETS. Aviation koste Aansoek aanklagte uitstoot plan: 750 benchmarking plan: 830 Bestaansboere aanklagte Dit is 'n jaarlikse heffing en dek die Omgewing Agencys koste van: die handhawing van jou as 'n vliegtuig operateur in die EU kennisgewings ETS verwerking handhawing van jou gebruik van die Unie Register hantering van administratiewe of geringe variasies om planne nakomingsouditering verskaffing van 'n hulptoonbank en oplossing van probleme Die bestaansboere beheer bestaan ​​uit twee dele. Dit het 'n vaste heffing element bekend as 'n basis beheer. Jy betaal hierdie as jy die uitvoering van lugvaart aktiwiteite vir 'n deel van die nakoming jaar. Hierdie boodskap vertrou, is soos volg: Aanklag 'n lugvaart uitstoot beplan Hierdie boodskap is van toepassing wanneer ons 'n tegniese beoordeling van u aansoek om jou uitstoot plan wissel uit te voer wissel. Dit geld ook gewoonlik as ons jou 'n kennisgewing variasie gedien. Uitstoot beplan variasie beheer: 430 Nie alle uitstoot beplan variasies aangaan 'n aanklag. As ons dink dat die variasie is slegs 'n administratiewe verandering, sal jy nie nodig het om 'n klag te betaal. As jy Arent seker of jy nodig het om 'n variasie beheer e-pos te betaal: Koste vir aansoek om die Spesiale Reserve Jy moet 'n klag van 1120 te betaal wanneer jy 'n aansoek vir gratis toelaes van die Spesiale Reserve. Dit dek ook die koste van u aansoek om jou benchmarking plan. Die bepaling van vrylatingstarief: alle operateurs In sommige gevalle, byvoorbeeld as jy dit nie stuur jou jaarverslag uitstoot, sal die Environment Agency hef 125 per uur om jou rapporteerbare jaarlikse uitstoot skat. Hulle sal vir jou 'n faktuur vir enige koste wat aangegaan stuur. Unie Register koste Die koste van die opening van 'n nuwe operateur Hou rekening (OHA) of vliegtuig Operateur Holding rekening (AOHA) is ingesluit in die aansoek koste vir 'n nuwe permit of uitstoot plan. Verander of nomineer ARS of AARS Operateurs met 'n OHA of AOHA hoef nie te betaal vir 'n Gemagtigde verteenwoordiger (AR) of Bykomende Gemagtigde verteenwoordiger (AAR) verander. As jy 'n ander rekeninghouer óf 'n persoon wat of 'n handelsrekening jy hoef te betaal vir die eerste 2 ARS vereis ten rekening aansoek, maar enige addisionele of vervanging Ars en AARS sal 'n aanklag van 55. Eksterne handel platforms Eksterne handel platforms kan aangaan gekoppel aan die Unie Register om die verhandeling van toelaes en Kyoto-eenhede tussen verskeie derde partye te fasiliteer. Die Environment Agency koste 125 per uur om aansoeke vir eksterne handel platform rekeninge te evalueer. Die koste van die werk wat uitgevoer word deur derde partye soos IT konsultante uitgevoer sal oorgedra word aan die eienaars van die eksterne handel platforms. The EU emissiehandel stelsel (EU ETS) die EU-stelsel emissiehandel (EU ETS) is 'n hoeksteen van die EU onderling beleid te bestry klimaatsverandering en die sleutel instrument vir die vermindering van kweekhuisgasvrystellings kostedoeltreffend. Dit is die wêreld se eerste groot koolstof mark en bly die grootste een. bedryf in 31 lande (al 28 EU-lande plus Ysland, Liechtenstein en Noorweë) beperk uitstoot van meer as 11,000 swaar-energie met behulp van installasies (kragstasies amp industriële plante) en aanbied bedryfstelsel tussen hierdie lande dek ongeveer 45 van die EU onderling kweekhuisgasvrystellings. A pet en handel stelsel Die EU ETS werk op die pet en handel beginsel. A cap is ingestel op die totale bedrag van sekere kweekhuisgasse wat gebruik kan word uitgestraal deur installasies wat deur die stelsel. Die pet is verminder met verloop van tyd, sodat die totale uitstoot val. Binne die cap, maatskappye ontvang of koop emissierechten wat hulle kan handel met mekaar as dit nodig is. Hulle kan ook koop beperkte hoeveelhede internasionale krediete uit-emissie spaar projekte regoor die wêreld. Die beperking op die totale aantal toelaes beskikbaar verseker dat hulle 'n waarde. Na elke jaar moet 'n maatskappy genoeg toelaes te gee aan al sy uitlatings te dek, anders swaar boetes opgelê. Indien 'n maatskappy sy uitlatings verminder, kan dit die vrye toelaes hou om sy toekomstige behoeftes te dek of anders verkoop dit aan 'n ander maatskappy wat 'n tekort aan toelaes. Trading bring buigsaamheid wat verseker uitstoot gesny waar dit die minste kos om dit te doen. 'N robuuste koolstof prys bevorder ook beleggings in skoon, lae-koolstof tegnologie. Belangrike kenmerke van fase 3 (2013-2020) Die EU ETS is nou in sy derde fase uitvoering aansienlik verskil van fases 1 en 2. Die belangrikste veranderinge is: 'n Enkele, EU-wye pet op die uitstoot van toepassing in die plek van die vorige stelsel van nasionale pette veiling is die verstek metode vir die toekenning van toelaes (in plaas van gratis toekenning), en geharmoniseerde toekenning reëls van toepassing op die toelaes nog weggegee gratis Meer sektore en gasse ingesluit as 300 miljoen toelaes ter syde te stel in die Nuwe inkomelinge Reserve aan die ontplooiing van innoverende hernubare energie tegnologie en koolstof vang en stoor te finansier deur middel van die NER 300 program sektore en gasse bedek die stelsel sluit die volgende sektore en gasse met die fokus op die uitstoot wat gemeet kan word, berig en geverifieer met 'n hoë vlak van akkuraatheid: koolstofdioksied (CO 2) van die industrie sektore krag en hitte generasie energie-intensiewe insluitend olieraffinaderye, staalwerke en produksie van yster, aluminium, metale, sement , kalk, glas, keramiek, pulp, papier, karton, sure en grootmaat organiese chemikalieë kommersiële lugvaart laggas (N 2 O) van die produksie van salpetersuur, Adipic, glyoxal en glyoxlic sure perfluorkoolstoffen (PFCs) van aluminiumproduksie Deelname aan die EU ETS is verpligtend vir maatskappye in dié sektore. maar in sommige sektore net plante bo 'n sekere grootte is ingesluit sekere klein installasies kan uitgesluit word as regerings in plek gestel fiskale of ander maatreëls wat hulle uitstoot sal sny deur 'n gelykwaardige bedrag in die sektor lugvaart, tot 2016 die EU ETS slegs van toepassing op vlugte tussen lughawens in die Europese Economische Ruimte (EER). Die lewering van uitstoot vermindering Die EU ETS het bewys dat om 'n prys op koolstof en handel daarin kan werk. Emissies van installasies in die skema val soos bedoel uitvoering maak met sowat 5 in vergelyking met die begin van fase 3 (2013) (sien 2015 syfers). In 2020. uitstoot van sektore wat deur die stelsel sal 21 laer as in 2005 wees. Die ontwikkeling van die koolstof-mark Stel in 2005, die EU ETS is die wêreld se eerste en grootste internasionale emissiehandel stelsel, rekeningkunde vir meer as 'n driekwart van die internasionale koolstof handel. Die EU ETS is ook inspireer die ontwikkeling van emissiehandel in ander lande en streke. Die EU het ten doel om die EU ETS skakel met ander versoenbaar systems. The New York Times die grootste koolstof Sonde: Air Travel van Elisabeth Rosenthal 26 Januarie 2013 Laaste val, wanneer Demokrate en Republikeine lyk nie saamstem oor iets, een wetsontwerp sweef deur die kongres met 'n breë twee party steun en 'n vinnige ondertekening van President Obama gewen: die Emissies Europese Unie Trading Skema Wet op die Verbod van 2011. Dit vreemd wet verbied in wese Verenigde State van Amerika aanbied van deelname aan die Europese Unie emissiehandel stelsel, Europa se ietwat eensame poging om in toom planeet verblydend uitstoot. Kragtens daardie agt-jarige program, Europese kragsentrales en vervaardigers betaal fooie indien hulle produseer meer as koolstofvrystellings. Die sektor lugvaart is na verwagting om te begin betaal vanjaar ook vir die uitstoot gegenereer deur vlugte in of uit lughawens Europese Unie. Maar ná aanbied en regerings in die Verenigde State van Amerika, Indië en China het ballistiese indiening regsgedinge, dreig handel aksies en waarna wetgewing van die Europese Kommissie het gesê dit volle implementering sal vertraag vir net een jaar te laat die naysayers nader aan 'n alternatiewe globale plan om aanbied verminder koolstofvoetspoor. Nou, met President Obama se belofte in sy intreerede dat die hantering van klimaatsverandering is deel van sy agenda tweede termyn, is alle oë op die Verenigde State van Amerika. Die Verenigde Nasies se Internasionale Burgerlugvaartorganisasie is die sameroeping n multinasionale vergadering in September op die aanbied kwessie, een van die thorniest in klimaatsverandering. Vir baie mense hierdie lees, lugvervoer is hul ernstigste omgewingsprobleme sonde. Een heen-en terugreis vlug van New York na Europa of na San Francisco skep 'n warm effek gelykstaande aan 2 of 3 ton koolstofdioksied per persoon. Die gemiddelde Amerikaner genereer sowat 19 ton koolstofdioksied per jaar die gemiddelde Europese, 10. So as jy vyf lang vlugte per jaar te neem, hulle kan ook verantwoordelik wees vir 'n driekwart van die uitstoot wat jy maak. Vir baie mense in New York City, wat dit nie ry veel en woon in woonstelle, dit is waarskynlik gaan wees by verre die grootste deel van hul koolstofvoetspoor, sê Anja Kollmuss. 'n Zurich-gebaseerde omgewingskonsultant. Dit is vir my. En vir mense soos Al Gore of Richard Branson wat die wêreld kruis en dwars, dikwels deur private straler, verkondig hulle toewyding aan die omgewing. Hoewel lugvervoer uitstoot tans verantwoordelik is vir slegs sowat 5 persent van verwarming, is dat fraksie geprojekteer om aansienlik styg, aangesien die volume van lugvervoer baie vinniger toeneem as winste in brandstof vlug doeltreffendheid. (Ook die uitstoot van die meeste ander sektore val.) Daarom, in 2008, die Europese Unie het besluit om vliegtuie in die uitstoot beheer plan te bring: Ons glo dat dié van ons wat dit kan bekostig om te betaal vir 'n vliegkaartjie kan ook bekostig om te betaal vir die besoedeling van hul reis, sê Connie Hedegaard. die Europese kommissaris vir die stryd teen klimaatverandering. Baie Europeërs dont get waarom, polities, hierdie moet omstrede wees. Hoewel baie lugrederye het probeer om hul koolstof voetspore deur middel van tegniese innovasies soos doeltreffender vliegtuig ontwerpe en biobrandstof verminder versnitte hulle suksesvol enige regulasie of belasting van hulle uitstoot weerstaan. In 'n onsuksesvolle regsgeding voor die Europese Hof van Justisie verlede jaar, Verenigde State van Amerika aanbied aangevoer gedeeltelik dat die Europese Unie het geen reg om die uitstoot belasting op trans-Atlantiese vlug omdat hulle ingaan in internasionale lugruim. Airlines vir Amerika. 'n handel groep vir die Verenigde State van Amerika draers, het voorgestel die opstel van die uitstoot teikens vir vlugte van nou tot 2020 en die toevoeging van finansiële boetes eers later. Die probleem met die Europese handel stelsel is dat dit begin met 'n mark-gebaseerde maatreël 'n belasting, sê Nancy Young, die groepe vise-president vir omgewingsake. Ons wil 'n mark-gebaseerde meganisme aanvaar slegs as 'n gaping toevoeg, as ons dit nie voldoen aan ons doelwitte. En ons sal sê dat baie sterk. Sy het gesê die Europese skema was uiters lastig en sou Verenigde State van Amerika aanbied kos 3100000000 tussen 2012 en 2020, toe te voeg, dit kos geld uit VS lugvaart en sit dit in die Europese koffers. Maar sommige in die bedryf wedstryd wat sien. Ek dink aanbied tipies dryf hoe moeilik dit is, sê David Hodgkinson, voormalige direkteur van regsdienste aan die Internasionale Airline Transport Association, 'n bedryf groep, wat nou beoefen lugvaart en klimaat wet in sy geboorteland Perth, Australië. Ek dont get hoekom opposisie is so kwaai gegee dat dit relatief maklik en die koste is gewoonlik laag en loop oor na die passasiers. Hy het gesê dat Qantas, die Australiese lugredery, gaan saam met die Europese skema, waaronder aanbied sogenaamde koolstof toelaes moet koop as hulle oorskry opgedra jaarlikse uitstoot teikens, wat vanjaar verlaag tot jaar. Sommige ontleders meen dat die Europese program ongeveer 5 tot die prys van 'n tipiese trans-Atlantiese vlug sal voeg. Hoewel dit 'n minimale mag klink, me Young van die lugredery vereniging het volgehou dat die Verenigde State van Amerika aanbied bedryf op skeermes-dun marge. Sy het gesê: Dit mag die verskil tussen verlies en winsgewendheid wees. Ander daarop dat kaartjiepryse uiteindelik kan styg veel hoër is as gevolg van die plan. Die prys van koolstofkrediete wissel soos 'n voorraad en is nou op 'n rekord lae. Me Kollmuss, die omgewingskonsultant, het gesê: As die prys opgegaan, nie so baie mense sou vlieg na Europa of Kalifornië op so 'n gereelde basis. Hierdie jaar het die Europese Unie is die versameling van die emissie betalings op 'n vlug in Europa soos per die oorspronklike skedule. Dit het dit moeiliker vir Europese draers om mee te ding in 'n moordende bedryf gemaak, het gesê Thomas Kropp, 'n senior vise-president op Lufthansa. Me Hedegaard, die kommissaris van die Europese Unie, het gesê dat indien die Internasionale Burgerlugvaartorganisasie versuim om vorendag te kom met 'n stewige, markgebaseerde program in September, sal die Europese Unie begin versamel die uitstoot gelde vir alle vlugte in en uit sy lughawens . Een of ander manier, lyk pryse gebind om 'n paar te verhoog, en miskien is dit regverdig. Ons meer vir LED gloeilampe en hibriede voertuie bestee deels omdat ons omgee vir die omgewing. Op 'n globale vlak, hoe die Verenigde State van Amerika optree in vanjaar van die lugredery onderhandelinge sal 'n goeie toets wees of President Obama sal volg op sy eerste belofte wees, me Hedegaard gesê, en of die VSA nou gaan sterker betrek in klimaat in die internasionale arena. Korreksie: 3 Februarie 2013 'n nuus analise artikel verlede Sondag oor die impak van lugvervoer oor aardverwarming verwys imprecisely om die omgewingsimpak van one160round-trip vlug van New York na Europa of na San Francisco. Dit het 'n warm effek gelykstaande aan 2 of 3 ton koolstofdioksied per persoon, maar nie te genereer soveel koolstofdioksied per persoon. (Die skatting ook sluit verhitting van ander kweekhuisgasse.) Elisabeth Rosenthal is 'n verslaggewer op die omgewing en die gesondheid van The New York Times. Brussels, 16 Oktober 2013 voorstel Kommissie vir Europese plaaslike lugruim te nader vir die EU Emission Trading vir Lugvaart - wat dikwels gevra word vrae 1. die uitslag van die 2013 ICAO Vergadering 1 1.1. Wat is bespreek en by die 2013 Vergadering ooreengekom met betrekking tot die globale MBM Na twee weke van moeilike en intense onderhandelings, die 191 ICAO lidstaten ooreengekom op die ICAO Vergadering om 'n globale mark gebaseer maatreël om C02 uitstoot van internasionale lugvaart, beperk te ontwikkel wat gereed vir implementering moet wees in 2020. Dit is 'n belangrike prestasie. Die ooreengekome Resolusie ICAO Vergadering voorsien 'n besluit oor die werklike implementering van die globale MBM skema op die volgende ICAO Vergadering in 2016 In die komende drie jaar beduidende vordering op die ontwerp van die skema moet gemaak word op 'n tegniese vlak. Die EU moet gereed en bereid is om aktief saam te dra tot die werk aan die ontwikkeling van die globale skema met sy ICAO vennote en ander belanghebbendes te wees. 1.2. Wat is die ICAO Vergadering uitkoms 2013 met betrekking tot die MBM Raamwerk Die Vergadering het nie eens aan nuwe taal op 'n sinvolle raamwerk vir nasionale en plaaslike maatreëls wat toegepas moet word voor 'n globale MBM neem effek. Ongewoon vir 'n ICAO Vergadering, roll-call stem is gebruik op die opstel opsies vir die implementering van nasionale en / of plaaslike skemas. Baie nie-EU-state was van mening dat geen staat die reg het om die lug draers van 'n ander staat te reguleer sonder die toestemming van daardie Staat. 'N Voorstel insluitend soortgelyke taal as in die resolusie 2010 op wedersydse ooreenkoms en op 'n de minimis drumpel 2 van 1 vir ontwikkelende lande vir die toepassing van tussentydse markgebaseerde maatreëls is na vore gebring deur Rusland in samewerking met verskeie ander state (insluitend Brasilië, China Indië sit en Suid-Afrika) en verder getrek op 'n mosie van 97-39. Die EU en verskeie ander groot vliegtuie lande het teen die voorstel, en as in 2007 en 2010 het die ECAC State bevestig State soewereine regte te reguleer en gepaste maatreëls om die uitstoot lugvaart te versag neem. 1.3. Maak die resolusie dek verdere aspekte soos aspirerende doelwitte soos in 2010, ICAO bevestig weereens 'n globale aspirasies doel om internasionale lugvaart uitstoot op 2020 vlakke (koolstofneutraal groei) te beperk. Daarbenewens is dit bevestig dat 'n omvattende pakket van maatreëls vir die aanpak van die klimaatsverandering impak van internasionale burgerlike lugvaart nodig, insluitende tegnologiese en operasionele maatreëls, en volhoubare alternatiewe straler brandstof, bykomend tot markgebaseerde maatreëls, soos emissiehandel. Met betrekking tot die aanspreek van die breër omgewingsimpak van lugvaart, is ander belangrike besluite geneem by die ICAO Vergadering. Dit sluit onderskrywing van 'n strenger internasionale tegniese standaard vir vliegtuig lawaai, en die pad vorentoe met 'n program van tegniese werk in die rigting van nuwe standaarde vir CO 2 en deeltjies wat uitgestraal word deur vliegtuie. 1.4. Sal die EU in te dien besprekings In ooreenstemming met jarelange EU posisies, die EU te kenne gegee sy voorneme om formele besprekings dien op die volgende dele van die Resolution: (i) die ambisie vlak van aspirerende doelwitte (ii) die totaliteit van die gewysigde raamwerk taal op nasionale en plaaslike efa, en (iii) die insluiting van 'n verwysing na die UNFCCC beginsel van gemeenskaplike maar gedifferensieerde verantwoordelikhede en die onderskeie vermoëns (CBDR-RC) in die aanhangsel, wat 'n lys van basiese beginsels vir efa bevat. 2. Die voorstel van die redenasie Europese Kommissie en tydlyn 2.1: Die bespreking teks is beskikbaar by wees. Wat is die rede vir hierdie voorstel Die 2013 ICAO Vergadering het besluit op 'n padkaart vir die ontwikkeling van 'n globale mark-gebaseerde meganisme (MBM) uitstoot lugvaart aan te pak op die volgende ICAO Vergadering gefinaliseer word in 2016 en geïmplementeer moet word in 2020. in reaksie op hierdie vordering en om verdere momentum te bevorder na die suksesvolle vestiging van 'n globale MBM, moet gewysig word om die vliegtuie aktiwiteite gedek deur die Europese Unie emissiehandel stelsel (EU ETS). Hierdie voorstel volg op die stop die klok besluit, No 377/2013 / EU 3. wat ten einde vordering op globale aksie deur ICAO bevorder aanvaar. Soos met Besluit No. 377/2013 / EU, is dit belangrik dat hierdie voorstel vinnig word ooreengekom tussen die Europese Parlement en die Raad, ten einde in plek wees in die tyd voor die sperdatum vir die volgende oorhandiging van toelaes wat deur 30 April 2014. 2.2. Hoe lank kan die voorstel neem om ooreengekom Die voorstel van die Kommissie behels wetgewing deur mede-besluit, wat goedkeuring deur EU-lande en die Europese Parlement vereis word aangeneem. Hierdie voorstel moet tussen die Europese Parlement en die Raad tydens die 1ste kwartaal van 2014 ooreengekom en in werking tree op die datum van die publikasie in die Amptelike Blaar. 2.3. Is die wetgewing vereis omzetting in nasionale reg Die voorstel sou lidstaten vereis om aan te neem en die nodige wettige en administratiewe bepalings binne 3 maande publiseer van die inwerkingtreding. 3. Geografiese omvang van die Voorstel vir 2014-2020 uitstoot 3.1. Wat is die geografiese omvang van die voorstel oor die tydperk 2014-2020, die Kommissie stel voor dat die EU ETS sal voortgaan om ten volle te dek uitstoot van alle vlugte tussen lughawens in die EER, insluitend vlugte tussen lughawens in die EER en lughawens in buitenste streke van die EER 4. Verder vlugte tussen lughawens in die EER en lughawens in derde lande sal oor die algemeen gedek word in verhouding tot die afstand binne die Europese streek. Hierdie verhouding sal die afstand van 12 nm uit die verste punt op die buitenste kuslyn van 'n EER grondgebied van die EER lughawe van vertrek of aankoms met die uitsondering van intermediêre afstande oor derde lande of see gebiede tussen die EER lidstaten gebiede wat 400 nautische oorskry dek myl. Vlugte tussen lughawens in die EER en lughawens in minder ontwikkelde lande, lae-inkomste lande, en 'n laer-middel inkomste lande, wat 'n deel van minder as 1 in die internasionale lugvaart het, word voorgestel ten volle vrygestel word van die EU ETS. Emissies van vlugte tussen lughawens in buitenste streke en derde lande, en uitstoot van vlugte tussen lughawens in die EER en lande EER lid oorsese lande en gebiede 5. wat nie deel is van die EER, sal nie gedek word. Die tabelle in aanhangsel 1 gee 'n oorsig vir die uitstoot dekking vir al die verskillende tipes van die vlug. 3.2. In watter maniere verpligtinge nakoming verander vir vlugte na en van derde lande vlugte op roetes tussen lughawens in die EER en lughawens in derde lande sal slegs gedek ten opsigte van afstand afgelê in die EER: Die proporsionele dekking vir vlugte na en van derde lande sou uitstoot oor die land en die aangrensende see gebiede tussen EER-lande (Kanaal, die Ierse see, Noordsee, Oossee, Middellandse see, ens) in te sluit. Dit sou egter uitsluit: uitstoot oor 'n derde land area (Switserland, Kaliningrad, Serwië, Bosnië, Montenegro, Albanië) uitstoot oor verdere see gebiede tussen Ysland en ander EER lidstaten Azoren en EER lidstaten insluitende die vasteland Portugal Kanariese Eilande en die EER lidstaten insluitend die vasteland Spanje uitstoot oor die see gebiede tussen die Europese vasteland en afhanklikhede en gebiede, en oor die afhanklikhede en gebiede (bv Groenland en die see tussen Groenland en die vasteland van Europa, Faroëreilande en die see tussen hulle en die vasteland van Europa). Hierdie benadering sal dekking beperk tot die uitstoot in die EER en gee gelyke behandeling te vlug oor die plaaslike Europese gebied of hulle kom uit 'n EER vliegveld of 'n derde land. Hierdie uitsluitings is gepas om dekking meer na derde lande oor die Atlantiese Oseaan aanvaarbaar beskou omdat dit net uit te brei 12 seemyl buite die buitenste kus van die Verenigde Koninkryk, Ierland, Frankryk, Spanje en Portugal. Verder uitstoot van vlugte tussen die buitenste dele van die Unie soos omskryf in artikel 349 van die Konvensie oor die werking van die Europese Unie en lande buite die EER sal ten volle vrygestel. Aanhangsel 2 bevat 'n grafiek om die dekking van 3de land vlug te illustreer. 3.3. Is daar bykomende vrystellings vir vlugte na en van ontwikkelende state Sonder benadeling van die globale mark-gebaseerde maatreël toe te pas vanaf 2020, die uitstoot van vlugte na en van lande wat ontwikkelende lande en wie deel van die totale inkomste ton kilometer van internasionale burgerlike lugvaart aktiwiteite is minder as 1 sal vrygestel word vir die tydperk 2014 tot 2020. Lande beskou word ontwikkel vir die doeleindes van hierdie voorstel moet diegene wat baat by die tyd van die goedkeuring van hierdie voorstel van voorkeurtoegang tot die mark Unie in ooreenstemming met Verordening (EU) geen 978/2012 van die Europese Parlement en die Raad, wat dié wat nie in 2013 word geklassifiseer deur die Wêreldbank as 'n hoë-inkomste of boonste middel-inkomste land of 'n minder ontwikkelde land. 3.4. Wat is die veranderinge vir die tydperk 2014-2020 in vergelyking met verpligtinge vir 2012 uitstoot Daar is twee veranderinge in vergelyking met die dekking van 2012 uitstoot: Vlugte na en van derde lande word gedek in verhouding tot hul afstand afgelê in die EER (met die uitsondering van vlugte na en van minste ontwikkel lande en 'n lae inkomste lande wat ten volle bly vrygestel). Vlugte na en van Switserland is slegs gedek in verhouding tot hul afstand binne die Europese streek gereis. Vlugte na en van lande en gebiede van lid EER oorsese lande is ten volle vrygestel. 4. Geografiese ruimte vir 2013 uitstoot 4.1. Is daar spesiale vrystellings vir 2013 uitstoot Emissies van vlug in 2013 na en van 3de lande is ten volle vrygestel van die EU ETS. Die tweede tabel in aanhangsel 1 toon die uitstoot dekking vir 2013. 4.2. Hoekom is vlugte na en van derde lande ten volle vrygestel vir 2013 uitstoot implementering van die voorgestelde wysiging sal 'n paar aanpassing om berekeninge met betrekking tot verslagdoening van uitstoot, gratis toekenning en veiling aandele (sien volgende afdelings) wat sal moet ooreenstem met die nuwe omvang van die verkeer vereis bedek. Vir die uitvoering van hierdie aanpassings en om seker te maak die nodige tegniese voorbereidings is behoorlik voltooide dit word voorgestel dat 2013 die uitstoot van vlugte na en van derde lande ten volle sou vrygestel word. Dit beteken ook dat ETS nie van toepassing sal wees om die verkeer uit derde lande met terugwerkende krag vir die jaar waartydens die onderhandelinge ICAO op die globale MBM was aan die gang. 4.3. Waarvoor vlug in 2013 doen verpligtinge nakoming onveranderd Die EU ETS sal voortgaan ten volle respek vir die f ligte tussen lughawens in die EER, insluitend vlugte na en van buitenste streke te afgedwing bly. 5. Monitering, verslagdoening, verifikasie en oorgee 5.1. Wanneer sal die volgende nakoming datums wees volgens die voorstel Daar sal 'n buitengewone tweejarige nakoming siklus met betrekking tot die uitstoot lugvaart vanaf 2013 en 2014. Hierdie vrystellings moet net gerapporteer word deur 30 Maart 2015 (twee emissie verslae) en toelaes te wees oorhandig word teen 30 April 2015. Begin met die vrystelling van 2015, sal die jaarlikse nakoming siklus hervat. 5.2. Hoe om te rapporteer vlugte uit derde lande uitgevoer word vanaf 2014-2020 a) verslag gebaseer op huidige MRV stelsel D ie vereistes soos uiteengesit in Richtlijn 2003/87 / EG 6 vir emissies van vlugte na en van lande buite die EER word beskou as tevrede vir 2014 tot 2020, toe verpligtinge nagekom ten opsigte van 'n sekere persentasie van die uitstoot van vlugte na en van lughawens in derde lande. Hierdie persentasies sal in die aanhangsel by die wysiging van Richtlijn gestel, en is bereken deur die Euro Control op grond van die verhouding van die groot sirkel afstand tussen die belangrikste lughawens in die EER en in derde lande, wat nie meer as 12 nautische myl buite die verste punt van die EER kuslyn. Die proses van die toepassing persentasies vir vlugte na en van derde lande is ontwerp werkbare en pragmaties te wees, die gebruik van bestaande kategorieë verslagdoening van toepassing sedert 2010. Werk op die basis van land-pare 7 beteken dat syfers is wat nodig is vir vlugte op die roete van elke lid staat na derde lande. Waar vlugte bedryf verskeie tydsones in 'n derde land, sal 'n persentasie ingesluit vir elke tydsone waaraan vlugte bedryf. Die sjabloon vir verslagdoening jaarlikse uitstoot sal opgedateer word om hierdie persentasies insluit. Vliegtuig operateurs sal voortgaan om die uitstoot voeg vir die volle vlug. Die finale uitstoot figuur sal slegs die persentasie van die totale uitstoot van 'n derde land vlug. Dit beteken dat geen ag geneem word geneem van die uitstoot nie gedek deur daardie persentasie. Verifikasie van die verslag bly vereis. b) verslag gebaseer op klein emitters instrument om verdere buigsaamheid met betrekking tot die monitering, verslagdoening en verifikasie (MRV) verskaf word voorgestel om 'n keuse te operateurs vliegtuie bied ten opsigte van vlugte na en van derde lande. Wat verband hou sulke vlugte, moet 'n vliegtuig operateur in staat wees om nie te kies om die uitstoot van dié vlugte gebaseer op die persentasie van die werklike totale uitstoot vlug verslag, maar in plaas staatmaak op 'n bepaling van die beraamde uitstoot plaasvind nie buite EER Lidlande van sulke vlugte wat is so akkuraat as moontlik. Hierdie berekening sal deur die onderskeie lidstaten bevoegde owerheid gedoen word en in ag neem syfers van die instrument klein emitters deur die Kommissie goedgekeur en bevolk deur Euro Control met die data van die ETS Support Fasiliteit. Berekenings van die uitstoot in hierdie omstandighede sal oorweeg om die geverifieerde uitstoot van vlugte derde land wat uitgevoer word deur die vliegtuig operateur vir die doeleindes van artikels 11A, 12, 14 en 28A wees. Dit beteken dat geen verifikasie is nodig vir dié vlugte. 5.3. Vrystellings vir klein emitters Klein nie-kommersiële vliegtuie operateurs afgee minder as 1 000 t 'n Bykomende vereenvoudiging in hierdie voorstel is om voorsiening te maak dat geen handhawing sal word teen nie-kommersiële vliegtuie operateurs ten opsigte van die uitstoot van klein vliegtuie operateurs afgee minder as 1000 ton CO2 per jaar. Dit sal na verwagting die aantal vliegtuie operateurs gereguleer deur die lidstaten met ongeveer 2200 verteenwoordig 0.2 van emissies te verminder. Saam met ander maatreëls getref word om administrasie vir klein vliegtuie operateurs te vereenvoudig, dit is 'n belangrike weerlig van administratiewe take vir operateurs vliegtuie en vir nasionale bevoegde owerhede, in ooreenstemming met die EU onderling beter regulering agenda. Klein vliegtuie operateurs afgee minder as 25 000 t Vanaf 2013 klein emitters afgee minder as 25 000 ton of kommersiële of nie-kommersiële vereenvoudigde prosedures kan gebruik. In afwijking van die artikels 3G, 12, 15 en 18A van die ETS richtlijn, waar 'n vliegtuig operateur het die totale jaarlikse emissies laer as 25000 ton, sal sy uitlatings in ag geneem word om tog bewaarheid word indien bepaal met behulp van die klein emitters instrument deur die goedgekeurde Europese Kommissie en bevolk deur Euro Control met die data van die ETS Support Fasiliteit. Klein nie-kommersiële vliegtuie operateurs afgee minder as 25 000 t Daarbenewens kan die lidstaten verder vereenvoudig prosedures vir klein nie-kommersiële vliegtuie operateurs solank as wat daar is nie minder akkuraatheid as die klein emitters instrument bied implementeer. 6. Gratis toelaes 6.1. Hoe word die aantal gratis toekennings aangepas Die aantal gratis toelaes sal verminder in verhouding tot afstande nie gedek op vlugte na en van 3de lande. Vermindering in 'n vrye-toekenning vir 'n vlug na en van 'n 3de land (100 minus dekking persentasie) vermenigvuldig met die maatstaf vermenigvuldig met geverifieerde 2010 ton kilometer (TKM) berig vir vlugte na en van die 3de land. Die som van hierdie verlagings sal afgetrek word van die vrye toekennings deur die lidstaten bereken in 2011. lidstaten sal die vrye toekennings vir die jaar 2013 en die jare 2014 herbereken tot 2020 (volgens verskillende bestekke soos uiteengesit in afdelings en) . 7. Bedrag van toelaes opgeveil en veiling aandele 7.1. Watter effek het die voorstel op die totale aantal vliegtuie toelaes opgeveil Die persentasie van lugvaart toelaes opgeveil bly by 15, soos bepaal in artikel 3D van die ETS richtlijn. Die voorstel wapen lidstaten om 'n aantal vliegtuie toelaes verminder in verhouding tot die afname in die totale aantal vliegtuie toelaes uitgereik veil. Gevolglik sal 'n laer hoeveelheid lugvaart toelaes opgeveil vir die jaar 2013-2020, wat proporsioneel weerspieël die laer aantal totale lugvaart toelaes in sirkulasie. 7.2. Watter effek het die voorstel op die lidstaten veiling aandele Die voorstel bepaal dat die aantal toelaes opgeveil deur elke lidstaat ten opsigte van die tydperk 2013-2020 sal verminder word om ooreen te stem met sy deel van toegeskryf lugvaart uitstoot as gevolg van die toepassing van die verminderde dekking van die uitstoot van vlugte na en van 3de lande. 7.3. Wat beteken hierdie verandering beteken ten opsigte van veiling volumes en agenda Die veilings van lugvaart toelaes sal aangepas word om die laer volume van lugvaart toelaes wat opgeveil sal word vir die jaar 2013 tot 2020. Verdere nuus oor die tydsberekening van die veilings sal gepubliseer word weerspieël op die regulerende updates. 8. Review in 2016 Na aanleiding van die 2016 ICAO Vergadering, sal die Kommissie om die Europese Parlement en die Raad verslag te doen oor die optrede te implementeer die globale mark-gebaseerde maatstaf om aansoek te doen om die uitstoot van 2020, tesame met voorstelle soos toepaslik. Na die 2016 ICAO Vergadering, moet die ETS Richtlijn toepaslike gewysig word om voorsiening te maak vir die implementering van hierdie globale MBM. Die globale MBM om aansoek te doen van 2020 af moet, in terme van die erkenning van die vroeë aksie geroep deur IATA, neem die verrekening van die uitstoot buite die sektor lugvaart onder die EU ETS in ag, asook emissiereducties binne die sektor. Paragraaf 26 van Resolusie ICAO A38 / 17-2 oproepe vir hierdie emissiereducties te gerapporteer word aan die ICAO. In die geval dat 'n globale maatstaf nie van toepassing sal wees vanaf 2020, sal die verslag die toepaslike ruimte vir die dekking van die uitstoot van aktiwiteit na en van derde lande in die voortgesette afwesigheid van so 'n globale maatstaf oorweeg. In sy verslag, sal die Kommissie ook oorweeg om oplossings vir ander kwessies wat mag ontstaan ​​in die toepassing van hierdie uitsondering, terwyl die behoud van gelyke behandeling vir alle operateurs op dieselfde roete. 9. Waar kan ek meer inligting Aviation en klimaatsverandering: EU ETS dekking 2014 tot 2020The New York Times koolstofvrystellings Fooie vir vlugte behou deur NICOLA CLARK 21 Desember 2011 PARIS Die Europese Unie se hoogste hof het gister onderskryf die blokke van plan is om te begin hef die wêrelde grootste aanbied vir hul kweekhuisgasvrystellings begin Januarie 1. die skuif stel die stadium vir 'n potensieel duur handel oorlog met die Verenigde State van Amerika, China en ander lande. 'N Groep van die Verenigde State van Amerika aanbied het aangevoer dat hulle te dwing om deel te neem in die potensieel duur uitstoot-handel stelsel inbreuk maak op die nasionale soewereiniteit en in stryd met die bestaande internasionale lugvaart verdrae. Maar in 'n finale beslissing, die Europese Hof van Justisie in Luxemburg bevestig 'n mening in Oktober uitgereik deur die prokureur-generaal, wat daardie eis verwerp het. Die hof bevestig die geldigheid van die richtlijn dat lugvaart aktiwiteite in die stelsel vir emissiehandel kwotas integreer, die regerende gesê. Dit het bygevoeg dat die plan in stryd is nie die beginsels van internasionale gewoontereg aan die orde nie, en die Open Skies-ooreenkoms met die Verenigde State van Amerika in 2007. gevolgtrekking dat die howe besluit kom te midde van toenemende druk van 'n paar van die grootste handelsvennote van die 27-lid blok te op te skort of te wysig toepassing van die wetgewing om uitdruklik ten minste aanvanklik uitsluit nie-Europese lande Unie. Versuim wat het verskeie regerings beloof om hul eie regsaksie te neem of baklei met kompenserende handel maatreëls. Hoewel aanbied vir nou die meeste van die permitte sal hulle vry moet ontvang, skat die Europese Unie dat kaartjiepryse met soveel as 12 € (15,65) kan styg op 'n paar lang-afstand vlug na die koste van die addisionele permitte vereis dek. Airlines vir Amerika, 'n bedryf lobby groep en een van die eisers in die saak, het gesê dat sy lede sal verwag word om meer as 3,1 miljard betaal om die Europese Unie vanaf 2012 tot 2020. Daar word gesê dat sy lede sal voldoen aan die stelsel onder protes maar sou ook opsies te hersien vir die voortsetting van die geval in Britse hooggeregshof, wat die oorspronklike klagte by die Europese hof in 2009 het die hof bedoel het nie ten volle wetlike kwessies aan te spreek en het 'n negatiewe en twyfelagtige presedent gestig, die lugredery groep sê in ' 'n verklaring gesê. In 'n brief gedateer 16 Desember, Hillary Clinton, die Verenigde State van Amerika minister van buitelandse sake, en Ray LaHood, die sekretaris van vervoer, het gesê Washington sou verplig wees om die nodige stappe te neem indien Brussel voortgegaan, maar die brief het nie spesifiseer watter vorm wat dalk neem. In 'n verklaring op Woensdag, Krishna R. Urs, die Staatsdepartemente adjunk assistent-sekretaris vir vervoer sake, uitgedruk Washingtons teleurstelling, maar het nie benader die onderwerp van vergelding. Ons gaan voort om sterk wetlike en beleid besware teen die insluiting van vlugte deur nie-E. U het. lug draers in die stelsel, het gesê mnr Urs. Ons het nie die besluit howe as die oplossing van hierdie besware te sien. Hy het bygevoeg: Die pad van die E. U. gekies word belemmer vooruitgang na 'n multilaterale oplossing wat meer geneig om vrugte af te werp in terme van konkrete vordering in die beperking van kweekhuisgasvrystellings van lugvaart. Die howe besluit, en die druk van Washington, verlaat Amerikaanse lugrederye in 'n onsekere wetlike limbo, veral ná 'n wetsontwerp vanjaar goedgekeur deur die Huis wat hulle sou bar om deel te neem in die Europese stelsel. 'N Soortgelyke wetsontwerp is vandeesmaand bekendgestel in die Senaat, maar is nie verwag tot ná die nuwe jaar 'n stem te bring. Die Europese Unie beplan om die wêreld se grootste lugdienste betaal vir kweekhuisgasvrystellings. Dave Thompson / Press Association, via Associated Press Images China het ook bekend gemaak sy misnoeë met die Europese richtlijn. Vanjaar is dit gedreig het om die aankoop van vliegtuie wat deur die Europese vervaardiger Airbus te skort as Chinese aanbied ingesluit. 'N Groep van Chinese draers het ook gedreig om 'n regsgeding, moontlik in Duitsland, waar die owerhede die toepassing van die stelsel sal toesig te hou oor 'n paar Chinese aanbied bring. Kenners sê die Chinese kon argumenteer dat die Europese reg in stryd met die Kyoto klimaat ooreenkoms deur te vereis aanbied van ontwikkelende lande, wat vrygestel is van uitstoot sny onder die verdrag, om dieselfde laste dra as draers van ryker nasies. Algerië het reeds begin 'n geval in Frankryk betwis die stelsel, volgens die Arabiese Lugrederye Organisasie, 'n bedryf groep wat die land se vernaamste draer, Air Algrie sluit. Vrystelling buitelandse aanbied, maar sou Europese draers wat nog nodig sou wees om deel te neem, geterg. Europese lugrederye en die Europese ekonomie moet nie gevang kry in die politieke spervuur ​​of teen 'n mededingende nadeel word, Mike Ambrose, direkteur-generaal van die Europese streek Airline Vereniging, het gesê. As hierdie spanning uitbars in volskaalse handel konflik, sal daar geen wenners geringste van al die omgewing. Die Europese inisiatief behels vou lugvaart in die ses-jarige emissiehandel stelsel, waarin besoedelaars kan koop en verkoop 'n beperkte hoeveelheid van permitte, wat elk 'n ton van koolstofdioksied. Die wetgewing vereis dat lugrederye rekening vir hulle uitstoot vir die geheel van enige vlug wat af neem uit of grond by 'n lughawe in die blok. Die doel, die Europese amptenare het gesê, is om die bespoediging van die goedkeuring van groener tegnologie op 'n tyd wanneer lugverkeer, wat sowat 3 persent van globale koolstofdioksiedvrystellings verteenwoordig, baie vinniger groei as winste in doeltreffendheid. Regerings en aanbied het in onderhandelinge vir meer as 'n dekade oor die skepping van 'n globale cap and trade-stelsel onder die vaandel van die Internasionale Burgerlugvaartorganisasie, 'n tak van die Verenigde Nasies is. Die organisasies 190 lidlande 'n resolusie in 2010 die pleeg van die groep te bedink 'n mark-gebaseerde oplossing, maar sonder 'n vaste rooster. Ongeduldig met die tempo van die gesprekke, die Europese Kommissie het voortgegaan met sy eie plan, wat twee jaar gelede geslaag het met die ondersteuning van die nasionale regerings en die Europese Parlement. Op 'n I. C.A. O. vergadering verlede maand, 26 lidlande, waaronder China, Rusland en die Verenigde State van Amerika, formeel het hul ontevredenheid met die Europese stelsel 'n teken dat hulle kan stoot vir 'n formele dispuut prosedure by die organisasie. Europese amptenare het herhaaldelik gesê dat hulle 'n multilaterale oplossing sou verkies en is bereid om hul cap-en-handel stelsel te wysig indien en wanneer die I. C.A. O. bereik 'n globale emissies lugvaart ooreenkoms.


No comments:

Post a Comment