Sunday, October 23, 2016

Kalifornië Emissiehandel Stelsel

Die EU emissiehandel stelsel (EU ETS) Die EU emissiehandel stelsel (EU ETS) is 'n hoeksteen van die EU onderling beleid om klimaatsverandering en die sleutel instrument vir die vermindering van kweekhuisgasvrystellings koste-doeltreffend te bestry. Dit is die wêreld se eerste groot koolstof mark en bly die grootste een. bedryf in 31 lande (al 28 EU-lande plus Ysland, Liechtenstein en Noorweë) beperk uitstoot van meer as 11,000 swaar-energie met behulp van installasies (kragstasies amp industriële plante) en aanbied bedryfstelsel tussen hierdie lande dek ongeveer 45 van die EU onderling kweekhuisgasvrystellings. A pet en handel stelsel Die EU ETS werk op die pet en handel beginsel. A cap is ingestel op die totale bedrag van sekere kweekhuisgasse wat gebruik kan word uitgestraal deur installasies wat deur die stelsel. Die pet is verminder met verloop van tyd, sodat die totale uitstoot val. Binne die cap, maatskappye ontvang of koop emissierechten wat hulle kan handel met mekaar as dit nodig is. Hulle kan ook koop beperkte hoeveelhede internasionale krediete uit-emissie spaar projekte regoor die wêreld. Die beperking op die totale aantal toelaes beskikbaar verseker dat hulle 'n waarde. Na elke jaar moet 'n maatskappy genoeg toelaes te gee aan al sy uitlatings te dek, anders swaar boetes opgelê. Indien 'n maatskappy sy uitlatings verminder, kan dit die vrye toelaes hou om sy toekomstige behoeftes te dek of anders verkoop dit aan 'n ander maatskappy wat 'n tekort aan toelaes. Trading bring buigsaamheid wat verseker uitstoot gesny waar dit die minste kos om dit te doen. 'N robuuste koolstof prys bevorder ook beleggings in skoon, lae-koolstof tegnologie. Belangrike kenmerke van fase 3 (2013-2020) Die EU ETS is nou in sy derde fase uitvoering aansienlik verskil van fases 1 en 2. Die belangrikste veranderinge is: 'n Enkele, EU-wye pet op die uitstoot van toepassing in die plek van die vorige stelsel van nasionale pette veiling is die verstek metode vir die toekenning van toelaes (in plaas van gratis toekenning), en geharmoniseerde toekenning reëls van toepassing op die toelaes nog weggegee gratis Meer sektore en gasse ingesluit as 300 miljoen toelaes ter syde te stel in die Nuwe inkomelinge Reserve aan die ontplooiing van innoverende hernubare energie tegnologie en koolstof vang en stoor te finansier deur middel van die NER 300 program sektore en gasse bedek die stelsel sluit die volgende sektore en gasse met die fokus op die uitstoot wat gemeet kan word, berig en geverifieer met 'n hoë vlak van akkuraatheid: koolstofdioksied (CO 2) van die industrie sektore krag en hitte generasie energie-intensiewe insluitend olieraffinaderye, staalwerke en produksie van yster, aluminium, metale, sement , kalk, glas, keramiek, pulp, papier, karton, sure en grootmaat organiese chemikalieë kommersiële lugvaart laggas (N 2 O) van die produksie van salpetersuur, Adipic, glyoxal en glyoxlic sure perfluorkoolstoffen (PFCs) van aluminiumproduksie Deelname aan die EU ETS is verpligtend vir maatskappye in dié sektore. maar in sommige sektore net plante bo 'n sekere grootte is ingesluit sekere klein installasies kan uitgesluit word as regerings in plek gestel fiskale of ander maatreëls wat hulle uitstoot sal sny deur 'n gelykwaardige bedrag in die sektor lugvaart, tot 2016 die EU ETS slegs van toepassing op vlugte tussen lughawens in die Europese Economische Ruimte (EER). Die lewering van uitstoot vermindering Die EU ETS het bewys dat om 'n prys op koolstof en handel daarin kan werk. Emissies van installasies in die skema val soos bedoel uitvoering maak met sowat 5 in vergelyking met die begin van fase 3 (2013) (sien 2015 syfers). In 2020. uitstoot van sektore wat deur die stelsel sal 21 laer as in 2005 wees. Die ontwikkeling van die koolstof-mark Stel in 2005, die EU ETS is die wêreld se eerste en grootste internasionale emissiehandel stelsel, rekeningkunde vir meer as 'n driekwart van die internasionale koolstof handel. Die EU ETS is ook inspireer die ontwikkeling van emissiehandel in ander lande en streke. Die EU het ten doel om die EU ETS skakel met ander versoenbaar systems. EMISSIONS TRADING Hoekom emissiehandel n emissiehandel stelsel (ETS) is 'n kragtige instrument ter besturende kweekhuisgasvrystellings (GHG). Cap en handel moedig operasionele uitnemendheid en bied 'n aansporing en die pad vir die ontplooiing van nuwe en bestaande tegnologie. As 'n politieke instrument, emissiehandel is verkieslik om belasting, onbuigsaam opdrag-en-beheer regulering, en die belastingbetaler befonds ondersteuning omdat programme: Dit is die mees ekonomies doeltreffende wyse van die bereiking van 'n bepaalde uitstoot vermindering cap of teiken Dit is spesifiek ontwerp om te red die omgewing objektiewe Dit lewer 'n duidelike pryssein waarteen hulle kan meet vermindering beleggings Trading is nie die enigste beleidsinstrument dat regerings moet gebruik, maar versuim om 'n belangrike rol om handel sal onnodige koste te lê en te skep beleid verwarring te gee. Trading reageer op die sentrale doel van klimaatsverandering beleid van doeltreffend regie kapitaal binne markte teenoor lae-tot-nul koolstofvrystellings beleggings. Om hierdie doel te bereik, 'n mark uitstoot vereis: Skaarsheid van emissierechten ten einde die prysseine vir lae-koolstof langtermynbeleggings duidelikheid en voorspelbaarheid van reëls, doelwitte en die regulerende stelsels lei markte uitstoot wêreldwyd Voldoende tydperke nakoming, sodat maatskappye te skep 'n make struktuur of koop benadering tot hul uitstoot vermindering met verloop van tyd kostebeperkings bepalings, sodat doeltreffendheid in die ontdekking van die laagste-koste oplossings waar hulle ook al is te vinde-Offset gebaseer meganismes bied die geleentheid vir lande of sektore wat nog nie 'n toelae te stel gebaseerde benadering om deel te neem in die mark lang termyn die markte uitstoot moet volwasse en groei, te ontwikkel en te verskaf wye GHG dekking: Dit sal lei tot 'n globale prys vir koolstof en 'n handel stelsel as bestaan ​​in valuta, kommoditeit en skuldmarkte. Om te verseker dat koolstof oor die korrekte skakels in al hierdie markte sal benodig: Geharmoniseerd maatstawwe, ambisies, reëls, monitering en toepassing in 'n verskeidenheid van benaderings Strukture en regulasies om verskillende benaderings en stelsels, regstreeks of by wisselkoerse of mark instrumente Wêreldwyd geneutraliseer skakel meganismes wat gebaseer is op verifieerbare emissiereductie projekte en standaarde nou en in die langer termyn koolstof pryse die deur oopmaak om 'n nuwe stel van die belegging en finansiering geleenthede. Hierdie geleenthede kan die statistieke en metodes vir GHG vermindering skakel met groter kapitaalmarkte vloei gemik op die finansiering van 'n lae-tot-nul koolstof beleggings regoor die world. Cap-en-Trade Program Inligting oor. Agtergrondinligting Die AB 32 Bestekopname Plan identifiseer 'n pet-en-handel program as een van die strategieë Kalifornië sal aanwend om die kweekhuisgasse (KHG) vrystellings wat klimaatsverandering veroorsaak verminder. Hierdie program sal help om Kalifornië op die pad na die doel van die vermindering van KHG-vrystellings tot 1990 vlakke teen die jaar 2020, en uiteindelik die bereiking van 'n 80 vermindering van die vlak van 1990 in 2050. Onder cap-en-handel, 'n algehele limiet op KHG-vrystellings te ontmoet van beperkte sektore gevestig sal word deur die cap and trade-program en fasiliteite onderworpe aan die cap sal in staat wees om handel te dryf permitte (toelaes) om KHG uitstraal. Die Kalifornië Air Resources Board (ARB) het 'n Kalifornië cap-en-handel program wat afdwingbaar is en voldoen aan die vereistes van AB 32. Die ontwikkeling van hierdie program sluit in 'n multi-jaar belanghebbendes proses en oorweging van moontlike impakte op buite verhouding beïnvloed gemeenskappe ontwerp . Die program begin op 1 Januarie 2012, met 'n afdwingbare nakoming verpligting wat begin met die 2013 KHG-vrystellings. Kalifornië is nou saam met Brits-Columbië, Ontario, Quebec en Manitoba deur die Wes-Climate Initiative om geharmoniseerde cap en handel programme wat kostedoeltreffende emissiereducties sal lewer ontwikkel. Die wei jurisdiksies het 'n nie-winsgewende korporasie, wei, Inc. om gekoördineerde en koste-effektiewe administratiewe en tegniese ondersteuning vir sy deelname jurisdiksies emissiehandel programme verskaf gevorm. Net soos met ander vrywillige ooreenkomste wat ARB vestig met plaaslike lug distrikte, state, federale regering, en kontrakteurs, ARBs ooreenkoms met wei, beteken Inc. nie enige besluit verleen om gesag besluite met betrekking tot die ARBs cap and trade-regulasie gemaak deur ARB in opdrag van die Raad. Meer besonderhede oor die organisasie en werking van wei, kan Inc. gevind word by: www. wci-inc. org/~~V~~aux Wat is Cap-en-Handel Cap-en-handel is 'n mark-gebaseerde regulasie wat ontwerp is om kweekhuisgasse te verminder ( KHG) uit verskeie bronne. Cap-en-handel stel 'n firma limiet of pet op KHG en die nakoming koste van die bereiking van AB 32 doelwitte te verminder. Die cap sal daal ongeveer 3 persent per jaar begin in 2013. Trading skep aansporings om KHG hieronder toelaatbare vlakke te verminder deur middel van beleggings in skoon tegnologie. Met 'n koolstof-mark, is 'n prys op koolstof gestig vir KHG. Markkragte aanspoor tegnologiese innovasie en beleggings in skoon energie. Cap-en-handel is 'n omgewingsvriendelike doeltreffende en ekonomies doeltreffende reaksie op klimaatsverandering. Nuus of Press navrae moet gerig word aan ARBs Openbare Inligting Kantoor by (916) 322-2990Quebec-Kalifornië vennootskap blazes roete vir koolstof handel by. Watch Die gesamentlike Kalifornië-Quebec program sal 'n roete bles in Noord-Amerika vir 'n mark-gebaseerde benadering tot die vermindering van kweekhuisgasvrystellings, en kan dien as 'n prototipe vir ander provinsies en state asook die Amerikaanse regering as die Environmental Protection Agency lyk bekamp uitstoot van die land se groot vloot van steenkool-aangedrewe. Daar is 'n potensiaal vir hierdie mark te dien as 'n voorbeeld vir ander Noord-Amerikaanse subnasionale jurisdiksies te volg as dit kan bewys om suksesvol te wees, sê Robin Fraser, 'n Toronto-gebaseerde ontleder by die Internasionale emissiehandel Vereniging. Die provinsie en die staat het verlede jaar begin reguleer industriële kweekhuisgasse (KHG) emitters soos raffinaderye en smelters, wat nou toelaes vir elke ton van koolstofdioksied hulle stuur na die atmosfeer nodig. Terwyl die meeste van die toelaes gratis voorsien word, het beide jurisdiksies veilings wat dit moontlik maak emitters om bykomende koop vir toekomstige behoeftes te dek gehou. Vanaf Donderdag kan Quebec-gebaseerde nywerhede nou krediete koop van Kalifornië byvoorbeeld krediete wat gegenereer word deur 'n herbebossing poging op die state noordelike kus om provinsiale teikens te bereik vir emissiereducties. In ruil daarvoor kan nywerhede Kalifornië tik Quebecs koolstof mark om hul regulatoriese vereistes voldoen. Sommige bedryf woordvoerders waarsku dat die mark-gebaseerde stelsel kan lei tot 'n uitvloei van dollars uit Quebec na Kalifornië waar toelaes sal na verwagting goedkoper om te skep as gevolg van die grootte en kompleksiteit van die ekonomie. Die provinsies petrol bemarkers insluitend raffinadeurs soos Suncor Energy Inc. en Valero Energy Corporation in die gesig staar die grootste uitdaging 'n jaar van nou af wanneer brandstof verspreiders moet toelaes hou om emissies wat die gevolg van die brand van elke liter petrol en diesel wat hulle verkoop dek . Gebou op die vorige liberale regeringsbeleid, het die Parti Qubcois 'n plan wat jou sal sien die provinsie sy emissies te verminder tot 25 persent laer as die vlak van 1990 in 2020 vrygestel, en die pet-en-handel stelsel is 'n belangrike deel van daardie poging. Quebec gehou 'n veiling vroeg in Desember vir emissierechten dat beide 2013 en toekomstige behoeftes gedek. Deelnemers sluit in die grootste industriële spelers in die provinsie, soos Suncor en Valero, myn Glencore Xstrata plc, bosbou reuse Tembec Inc. en Hydro-Qubec. Maar die veiling was volskryf en toelaes verkoop teen die vloerprys van 10,75. Handelaars sê die koppeling van die twee stelsels sal likiditeit te verbeter vir beide markte, maar veral vir Quebec-gebaseerde nywerhede. Daar is nie 'n baie likiditeit in Quebec, sê Anthony DAgostino, direkteur van handel emissie-mark vir RBC Dominion Securities. As hulle aansluit, sal dit mense help om in Quebec in staat is om te verskans in die Kalifornië mark. Maar daar is 'n nadeel aan die koppeling, gewaarsku Carol Montreuil, vise-president van die Kanadese Fuels Association. Sy lede moet miljarde dollars ter waarde van toelaes te koop nadat 2015, wat sal ry petrol pomp pryse. En die grootste deel van die geld kan uit die provinsie vloei. Dis gaan die groot uitdaging wees, sê mnr Montreuil. Theres alles wat koste en nog Theres niks wat jy waarborg dat uitstoot in die provinsie sal verminder, want hierdie uitstoot kon word gedek in die Kalifornië mark. Volg Shawn McCarthy op Twitter: smccarthy55 Beperkings kopieer Thomson Reuters 2012. Alle regte voorbehou. Herdruk of herverdeling van Thomson Reuters inhoud, insluitende deur rame of 'n soortgelyke middel, word verbied sonder die vooraf skriftelike toestemming van Thomson Reuters. Thomson Reuters is nie aanspreeklik wees vir enige foute of vertragings in Thomson Reuters inhoud, of vir enige aksies wat geneem is in afhanklikheid van sodanige inhoud. Thomson Reuters en die Thomson Reuters logo is handelsmerke van Thomson Reuters en sy geaffilieerde maatskappye. Geselekteerde data deur Thomson Reuters. copy Thomson Reuters Beperk verskaf. Klik vir Beperkings. Kopiereg 2016 Die Globe and Mail Inc. Alle regte voorbehou. 444 Front St W. Toronto. OP Kanada M5V 2S9 Phillip Crawley, uitgewer by verification Weve loop in 'n glitch. Probeer asseblief weer later. Weve loop in 'n glitch. Probeer asseblief weer later. Pas jou lees fontCalifornia Cap en Handel Kalifornië het onlangs sy pet-en-handel program, wat 'n mark-gebaseerde meganisme om kweekhuisgasvrystellings te verlaag gebruik. Californias program is tweede in grootte slegs die Europese Unies emissiehandel stelsel wat gebaseer is op die bedrag van die uitstoot gedek. Benewens ry emissie sny in die negende grootste ekonomie in die wêreld, sal Californias program kritieke ondervinding in hoe 'n ekonomie-wye cap and trade-stelsel in die Verenigde State van Amerika kan funksioneer voorsien. Californias emissiehandel stelsel sal kweekhuisgasvrystellings van gereguleerde entiteite te verminder deur meer as 16 persent tussen 2013 en 2020. Dit is 'n sentrale deel van die state breër strategie om totale kweekhuisgasvrystellings tot 1990 vlakke te verminder teen 2020. Die pet-en-handel reëls in werking getree het op 1 Januarie 2013 en is van toepassing op groot elektriese krag plante en groot industriële plante. In 2015, sal hulle uit te brei na brandstof verspreiders (insluitende verspreiders van verwarming en vervoer brandstof). Op daardie stadium sal die program sluit sowat 360 ondernemings in Kalifornië en byna 85 persent van die state totaal kweekhuisgasvrystellings. Soos op 1 Januarie 2014 is Californias program gekoppel is aan dié van Qubec. Onder 'n pet-en-handel stelsel, moet maatskappye genoeg emissierechten hou om hulle uitstoot dek, en is vry om te koop en te verkoop toelaes op die ope mark. Kalifornië het sy eerste veiling van kweekhuisgasse toelaes op 14 November 2012. Dit was die begin van die eerste kweekhuisgas cap and trade-program in die Verenigde State sedert die groep van nege Northeastern lande in die Streekhof Greenhouse Gas Initiative (RGGI) . 'n kweekhuisgas cap and trade-program vir kragsentrales, het sy eerste veiling in 2008. Page Inhoud Cap-en-Handel Wesenlik 'n pet-en-handel stelsel is een van 'n verskeidenheid van beleid gereedskap om die vrystelling van kweekhuisgasse verantwoordelik te verminder vir klimaatsverandering. A pet-en-handel program stel 'n duidelike beperking op kweekhuisgasvrystellings en verminder die totale koste om emitters terwyl die bereiking van die teiken. Hierdie limiet is vertaal in verhandelbare emissierechten (elke toelae tipies gelyk aan een metrieke ton koolstofdioksied of koolstofdioksied ekwivalent), wat opgeveil of op 'n gereelde basis om gereguleerde emitters toegeken. Aan die einde van elke periode nakoming, moet elke gereguleer emittor genoeg toelaes te gee aan die werklike emissies te dek tydens die nakoming tydperk. Die totale aantal beskikbare toelaes verminder met verloop van tyd tot die totale bedrag van kweekhuisgasvrystellings te verminder. Deur die skep van 'n mark, en 'n prys, vir emissiereducties, die pet-en-handel stelsel bied 'n omgewingsvriendelike doeltreffende en ekonomies doeltreffende reaksie op klimaatsverandering. Uiteindelik, pet-en-handel programme bied geleenthede vir die mees koste-effektiewe uitstoot vermindering. Daar moet egter baie uitdagende kwessies voor te inisieer 'n pet-en-handel program aangespreek word. Sodra dit gevestig is, 'n goed ontwerpte cap and trade mark is relatief maklik om te implementeer, kan bereik emissiereducties doelwitte in 'n koste-effektiewe wyse, en dryf lae-kweekhuisgasse innovasie. Vir meer inligting oor cap en handel, besoek die belangrikste C2ES cap and trade-bladsy. Kalifornië Cap-en-Handel Besonderhede Californias program verteenwoordig die eerste multi-sektor cap and trade-program in Noord-Amerika. Gebou op lesse uit die noordooste Regional Greenhouse Gas Initiative (RGGI) en die Europese Unie Emission Trading Skema (EU-ETS), vermeng Kalifornië program bewese mark elemente met sy eie beleid innovasies. Hierdie beleid elemente, en ander relevante besonderhede van Californias cap and trade-program, word in Tabel 1 hieronder. Die Kalifornië Air Resources Board (CARB) het die state cap and trade-reël op 20 Oktober 2011, en sal implementeer en af ​​te dwing die program. Die pet-en-handel reëls sal eers aansoek doen om elektriese krag plante en industriële plante wat 25,000 ton koolstofdioksied ekwivalent uitstraal (CO 2 e) per jaar of meer. In 2015, sal die reëls ook van toepassing op brandstof verspreiders (insluitende verspreiders van verwarming en vervoer brandstof) wat voldoen aan die 25,000 metrieke ton drumpel, 'n totaal van sowat 360 ondernemings in Kalifornië uiteindelik beïnvloed. Die program stel 'n broeikasgasuitstoot limiet wat sal afneem met elke jaar twee persent deur middel van 2015, en deur drie persent per jaar vanaf 2015 deur middel van 2020. (Sien Figuur 2) emissierechten sal versprei word deur 'n mengsel van gratis toekenning en kwartaallikse veilings. Die gedeelte van die uitstoot gedek deur vrye toelaes sal wissel deur die industrie, maar aanvanklik sal verantwoordelik wees vir ongeveer 90 persent van 'n businesss algehele vrystellings. Die persentasie van die vrye toelaes aan die besighede toegeken sal daal met verloop van tyd. 'N besigheid kan ook toelaes van ander entiteite wat onder die bedrag van toelaes gehou het verminder uitstoot te koop. Hierdie beleid elemente, en ander relevante besonderhede van Californias cap and trade-program, word in Tabel 1 hieronder. Tabel 1: Kalifornië Cap-en-Handel Besonderhede Die pet-en-handel program het 'n smal omvang in 2013 en 2014 dat die elektrisiteit en industriële sektore sluit. Die program brei in 2015 tot omvat vervoer en verwarming brandstof. Neutraliseer gebruik kan word vir tot agt persent van elke gereguleer entitys nakoming verpligting. Bron: CARB, Kalifornië Cap-en-Handel Regulasie aanvanklike verklaring van redes Aanhangsel E: Die opstel van die Program Emissies Cap, www. arb. ca. gov/regact/2010/capandtrade10/capv3appe. pdf Californias Algehele Klimaatveranderingsprogam Californias cap - en-handel program is net een element van sy breër klimaatsverandering inisiatief, soos gemagtig in die Kalifornië Aardverwarming Solutions Wet van 2006 (AB 32). AB 32 poog om klimaatsverandering te vertraag deur 'n omvattende program vermindering van kweekhuisgasvrystellings van feitlik alle bronne com. Die Wet vereis CARB om regulasies en markmeganismes dat die state kweekhuisgasvrystellings tot 1990 vlakke sal sny deur 2020a 25 persent vermindering com ontwikkel. Figuur 3 toon Californias geprojekteerde kweekhuisgasvrystellings groei in die afwesigheid van cap en handel. Figuur 3: Kalifornië uitstoot van broeikasgassen in 1990, 2011, en 2020 onder business as usual AB 32 vereis ook CARB om 'n verskeidenheid van aksies wat gemik is op die vermindering van die state impak op die klimaat te neem. CARB het 'n portefeulje van maatreëls om kweekhuisgasvrystellings in die staat, insluitende 'n lae koolstof brandstof Standard en 'n verskeidenheid van energie-doeltreffendheid standaarde verlaag aangeneem. Die cap onder carbs cap and trade-reël is buigsaam en kan verskerp word as koolhidrate ander maatreëls minder as wat verwag is verminder kweekhuisgasvrystellings. Californias cap and trade-program tree dus as 'n beschutting om te verseker sy algehele 2020 kweekhuisgasse teiken voldoen. Figuur 4 toon die programme CARB is die uitvoering van die doelstellings van AB 32 en die beraamde impak van elke bereik. Figuur 4: Geprojekteerde Verminderings (in MMT CO 2 e) wat veroorsaak word deur AB 32 Maatreëls teen 2020 en deel van die totale Vir meer inligting oor aksies wat geneem is deur CARB in reaksie op AB 32, besoek die C2ES AB 32 bladsy of die status van koolhidrate AB 32 bestekopname Plan. Veiling Inkomstediens Hoewel 'n groot aantal emissierechten vrylik in Californias program sal toegeken word, sal baie ook verkoop op 'n veiling. Die eerste jaar van veilings gegenereer oor 525000000 in inkomste vir die staat. Die staat verwag jaarlikse veiling inkomste styg met verloop van tyd. Op 30 September, 2012, Goewerneur Jerry Brown onderteken twee wetsontwerpe in die wet, tot stigting van riglyne oor hoe hierdie jaarlikse inkomste sal uitbetaal. Die twee wette nie spesifieke programme wat sal voordeel trek uit die inkomste te identifiseer, maar hulle verskaf 'n raamwerk vir hoe die staat pet-en-handel inkomste sal belê in plaaslike projekte. Californias eerste kwartaallikse cap and trade-KHG toelae veiling plaasgevind het op 14 November 2012. Oor 29.000.000 kweekhuisgasse toelaes, wat elk een metrieke ton koolstofdioksied, is opgeveil in hierdie eerste veiling om meer as 600 goedgekeur industriële fasiliteite en elektrisiteit kragopwekkers. Die eerste wet, AB 1532. vereis dat die inkomste uit toelae veilings weggee vir omgewing doeleindes, met die klem op die verbetering van kwaliteit van die lug. Die tweede, SB 535, vereis dat ten minste 25 persent van die inkomste word bestee aan programme wat benadeelde gemeenskappe baat vind, wat geneig is om buite verhouding ly lugbesoedeling. Die Kalifornië Environmental Protection Agency sal benadeelde gemeenskappe te identifiseer vir beleggingsgeleenthede, terwyl die State se Departement van Finansies 'n drie-jaar belegging plan sal ontwikkel en toesig te hou oor die uitgawes van hierdie inkomste om direkte gesondheid impak van klimaatsverandering te versag. Meer inligting oor hoe die opbrengs van Californias cap and trade-program sal gebruik kan hier gevind word. Kalifornië Cap en Handel in konteks Voor Californias program, kweekhuisgasse cap and trade-programme wat in die Europese Unie, Australië, Nieu-Seeland, en in nege Northeastern lande (die Regional Greenhouse Gas Initiative, of RGGI). Vanaf 2013, Kalifornië en Quebec het bedryfstelsel programme sowel. Tabel 2 hieronder vergelyk sleutelelemente van die Kalifornië, RGGI, EU-ETS, en Quebec cap-en-handel stelsels. Tabel 2: Vergelyking van cap and trade-programme in Kalifornië, RGGI, EU-ETS, en Quebec 1) Verenigde State Forest en Stedelike Forest Project Resources 2) Vee Projekte 3) stoffen Projekte 4) Stedelike Forest Projekte 1) Landfill metaan vang en vernietiging 2) vermindering in die uitstoot van zwavelhexafluoride (SF6) in die elektriese krag sektor 3) Sekwestrasie van koolstof as gevolg van bebossing 4) Vermindering of vermyding van CO 2 uitstoot van natuurlike gas, olie, of propaan einde gebruik verbranding as gevolg van einde gebruik energiedoeltreffendheid in die bousektor 5) Vermy metaan uit landbou mis bestuur operasies 1) Clean Development Mechanism (CDM) 2) Het Joint Implementering (JI) tipes projek in aanmerking kom, dié van grondgebruik, grondgebruik verandering en bosbou aktiwiteite is nie aanvaarbaar Begin in 2013 (derde fase), sal HFC en Adipic suur krediete word uitgesluit. 1) Bedek Mis berging fasiliteite CH 4 Vernietiging 2) stortingsterreine CH 4 Vernietiging 3) Vernietiging van stoffen (ODS), soos vervat in isolerende skuim herstel van toestelle Bykomende hulpbronne op ander markgebaseerde kweekhuisgasse programme om die wêreld: Cap-en - Trade Linkage Kalifornië is deel van die Wes-Climate Initiative (WCI), wat ook British Columbia, Manitoba, Ontario en Quebec. WCI vennote werk saam met 'n doel om uiteindelik die skep van 'n gekoppelde cap-en-handel program wat elke jurisdiksie dek. Wanneer Goewerneur Schwarzenegger 'n ooreenkoms tot stigting van die inisiatief op 26 Februarie 2007 onderteken, Kalifornië het een van die oorspronklike deelnemers van die inisiatief. WCI Vennote het 'n omvattende inisiatief om plaaslike kweekhuisgasvrystellings tot 15 persent minder as 2005 vlakke te verminder teen 2020 Quebec ontwikkel is tans die enigste ander jurisdiksie in wei wat die implementering van cap en handel in die nabye toekoms, en sy eerste nakoming tydperk begin op 1 Januarie 2013. In Oktober 2013 CARB en die Quebec Ministerie van volhoubare ontwikkeling, omgewing, Natuur, en Parke hul kweekhuisgas cap and trade-programme amptelik gekoppel. As gevolg hiervan, sal broeikasgasuitstoot toelaes van Kalifornië en Quebec verwissel vir die nakoming doeleindes begin op 1 Januarie 2014. Kalifornië en Quebecs skakel verteenwoordig die eerste multi-sektor cap and trade-program skakeling in Noord-Amerika. Die vennootskap het ten doel om 'n poort en raamwerk vir groter internasionale vermindering van kweekhuisgasse te skep. Hierdie stap volg nadat jaar werk om die twee programme te koördineer. CARB moes sy program in lyn met Quebecs en bewys te Goewerneur Brown dat Quebecs program is streng genoeg om Californias vereistes te voldoen. Quebec moes ook wysigings aan die regulasies op te stel ten einde te harmoniseer met Californias verslagdoening skema. Beide CARB en sy parallel agentskap in Quebec aangeneem regulasies wat nodig is om hul programme te skakel in die lente 2013. Woordeboek toelaag: 'n regering uitgereik magtiging om 'n sekere bedrag uitstraal. In kweekhuisgasse markte, is 'n toelae wat algemeen gedenomineer as een ton CO 2 e per jaar. Die totale aantal toelaes aan alle entiteite in 'n pet-en-handel stelsel word bepaal deur die grootte van die algehele limiet op die uitstoot. Toelae verspreiding: Die proses waardeur die uitstoot toelaes aanvanklik onder 'n uitstoot cap and trade-stelsel versprei. Magtigings om uitstraal kan aanvanklik versprei in 'n aantal maniere, óf deur middel van een of ander vorm van 'n veiling, gratis toekenning, of 'n paar van beide. Veiling: 'n Metode vir die verspreiding van emissierechten in 'n pet-en-handel stelsel waardeur toelaes word verkoop aan die hoogste bieër. Hierdie metode van verspreiding kan gekombineer word met ander vorme van vergoeding verspreiding. Banking: Die oordrag van ongebruikte toelaes of verreken krediete uit een nakoming tydperk na die volgende. Benchmarking: 'n toelae toedelingsmetode waarin toelaes versprei wat gebaseer is op 'n bepaalde vlak van uitstoot per eenheid van inset of uitset. Lenings: 'n meganisme onder 'n pet-en-handel program wat jou toelaat bedekte entiteite wat vir 'n toekomstige nakoming tydperk aan die vereistes van die huidige nakoming tydperk ontmoet toelaes gebruik. Lenings kan strawwe behels 'n programmatiese voorkeur vir naby-termyn uitstoot vermindering weerspieël. Business as usual: In die afwesigheid van die regulering bespreek. Hierdie term word gebruik om die toekomstige impak van 'n regulasie bepaal. Cap en Handel: 'n pet-en-handel stelsel stel 'n algehele limiet op die uitstoot, vereis dat entiteite onderhewig aan die stelsel om voldoende toelaes hou om hulle uitstoot dek, en bied breë buigsaamheid in die middel van die nakoming. Entiteite kan voldoen deur die onderneming van emissiereductie projekte op hul gedek fasiliteite en / of deur die aankoop van emissierechten (of krediete) van die regering of van ander entiteite wat emissiereducties gegenereer meer as hul nakoming verpligtinge. Koolstofdioksiedekwivalent: Koolstofdioksied ekwivalent is 'n maatstaf gebruik word om die uitstoot te vergelyk van verskillende kweekhuisgasse wat gebaseer is op hul aardverwarming potensiaal. Byvoorbeeld, die globale potensiaal verwarming vir metaan meer as 100 jaar is 21. Dit beteken dat die vrystelling van 'n miljoen ton metaan is gelykstaande aan die vrystelling van 21 miljoen ton koolstofdioksied. Nakoming tydperk: Die tydsraamwerk vir wat gereguleerde emitters gee genoeg toelaes aan hul werklike emissies te dek gedurende daardie tyd raam. Krediete: Krediete versprei kan word deur die regering vir emissiereducties bereik deur geneutraliseer projekte of deur die bereiking van die omgewing prestasie as 'n regulerende standaard. Uitstoot Cap: 'n mandaat beperking in 'n geskeduleerde tydperk wat 'n plafon plaas op die totale bedrag van menslike kweekhuisgasvrystellings wat gebruik kan word in die atmosfeer vrygestel. Emissiehandel: Die proses of beleid wat die koop en verkoop van krediet of toelaes geskep onder 'n uitstoot cap dit toelaat. Aardverwarmingsvermoë (GWP): 'n maatstaf van die totale energie wat 'n gas absorbeer oor 'n spesifieke tydperk (gewoonlik 100 jaar), in vergelyking met koolstofdioksied. Kweekhuisgasse (KHG): Kweekhuisgasse sluit in 'n wye verskeidenheid van gasse wat die hitte naby die oppervlak Aardes, stadiger sy ontsnapping in die ruimte. Kweekhuisgasse sluit koolstofdioksied, metaan, distikstofmonoksied en waterdamp en ander gasse. Terwyl kweekhuisgasse natuurlik voorkom in die atmosfeer, menslike aktiwiteite ook lei tot bykomende kweekhuisgasvrystellings. Mense het ook vervaardig sommige kweekhuisgasse nie in die natuur aangetref (bv hidrofluorokoolstowwe, perfluorkoolstoffen, en zwavelhexafluoride). Hoë GWP: gasse met 'n hoë aardverwarming potensiaal (GWP). Daar is drie groot groepe of tipes van 'n hoë GWP gasse: hidrofluorokoolstowwe (HFCs), perfluorkoolstoffen (PFCs), en zwavelhexafluoride (SF 6). Hierdie verbindings is die mees kragtige kweekhuisgasse. Behalwe dat 'n hoë aardverwarming potensiaal, SF 6 en PFCs het uiters lang atmosferiese leeftyd, wat lei tot hul wese onomkeerbaar opeenhoping in die atmosfeer keer uitgestraal. Kyoto-protokol: 'n Internasionale ooreenkoms onderteken op die derde konferensie van die partye by die VN se Raamwerkkonvensie oor Klimaatsverandering in Kyoto, Japan (Desember 1997). Die protokol stelle bindende emissie doelwitte vir geïndustrialiseerde lande wat sou hul kollektiewe uitstoot met 5,2 persent gemiddeld onder die vlak van 1990 te verminder, deur 2012. Lekkasie: 'n vermindering in die vrystelling van kweekhuisgasse binne 'n jurisdiksie wat geneutraliseer deur 'n toename in die vrystelling van kweekhuisgasse gasse buite die jurisdiksie. Byvoorbeeld, as 'n gereguleerde fasiliteit beweeg oor die grens na bedrywighede onveranderd eerder as die vermindering van sy uitlatings voortgaan. Met 'n skakel: Magtiging deur die reguleerder vir entiteite wat onder 'n pet-en-handel program om toelaes of neutraliseer gebruik van 'n ander jurisdiksies regulatoriese regime (soos 'n ander pet-en-handel program) vir die nakoming doeleindes. Met 'n skakel kan geleenthede vir lae-koste emissiereducties te brei, wat lei tot laer nakomingskoste. Offset: Projekte buite die dekking van 'n verpligte uitstoot vermindering stelsel waarvoor die eienaarskap van verifieerbare broeikasgasuitstoot vermindering oorgedra kan word en gebruik word deur 'n gereguleerde oorsprong tot by die uitstoot vermindering verpligting onderneem. As neutraliseer word toegelaat in 'n pet en handel program, sal krediete toegeken word aan 'n onbeperkte bron vir die netto uitstoot vermindering n projek bereik. 'N beperkte bron kan dan verkry hierdie krediete as 'n metode van die nakoming onder 'n pet. Prys sneller 'n algemene term wat gebruik word om 'n prys waarteen 'n mate sal word om te stabiliseer of laer toelae pryse beskryf. Byvoorbeeld, deur middel van 2013 RGGI gebruik prys snellers om die bedrag van skyf wat gebruik kan word vir die nakoming te brei. Program Review (RGGI): Die Memorandum van Verstandhouding tussen RGGI state oproepe vir 'n 2012-program Review. Hierdie program Review, nou voltooi, was 'n omvattende evaluering van die program sukses, program impak, bykomende verlagings, invoer en uitstoot lekkasie, en neutraliseer. Bestek: Die dekking van 'n pet-en-handel stelsel, dit wil sê watter sektore of vrystellings bronne sal ingesluit word. Verseël Bid (Auction): 'n Tipe veiling proses waarin alle bieërs gelyktydig verseël bod om die afslaer in te dien, sodat daar geen bieër weet hoeveel die ander veiling deelnemers het bie. Enkelronde (Auction): Aanbiedinge vir toelaes is al gevra en hulle in 'n enkele ronde. Veiling deelnemers kan verskeie aanbiedinge voor te lê vir hierdie enkele ronde. Byvoorbeeld, kan 'n deelnemer bie 15 per toelaag vir 10,000 toelaes en 20 per toelae vir 'n aparte 20000 toelaes. Bron: Enige proses of aktiwiteit wat lei tot die netto vrystelling van kweekhuisgasse, spuitbussen, of voorlopers van kweekhuisgasse in die atmosfeer. True-up: 'n voorlegging van emissierechten gelykstaande aan 'n gereguleerde entitys uitstoot gedurende 'n tydperk nakoming, minder wat die entiteit is reeds op tussentydse sperdatums. Eenvormige prys (Auction): All toelaes toegeken in 'n enkele veiling sal dieselfde prys wees. Toelaes sal verkoop word aan bieërs, wat begin met die hoogste bod prys en beweeg na geprys bod agtereenvolgens te verlaag, totdat al die beskikbare toelaes verkoop. Die bod waarteen alle beskikbare toelaes verkoop word die nedersetting prys en dit is die prys per toelae wat al bieërs sal gehef word vir die toelaes gewen in die veiling. teen pryse voorgelê onder die nedersetting prys bod sal nie enige toelaes wen. Wes-Climate Initiative (WCI): 'n samewerking in Februarie 2007 van stapel gestuur om die plaaslike uitdagings wat deur klimaatsverandering te ontmoet. Wei is die identifisering, evaluering en implementering van gesamentlike en koöperatiewe maniere om kweekhuisgasse in die streek te verminder. Lidmaatskap in die wei bestaan ​​tans van Kalifornië, British Columbia, Manitoba, Ontario, en Quebec. bykomende hulpbronne


No comments:

Post a Comment